دانش آموزان مدارس سما مدافعان علمی مکتب ولایت باشند

مشهد-ایسکانیوز- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: دانش آموزان سما دانشگاه آزاد اسلامی در مشهد به عنوان مدافع حرم، رسالت فرهنگی خود را در این شهر انجام دهند و مدافع علمی مکتب ولایت باشند.

دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در همایش بزرگ میثاق با سردارمقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی درجمع دانشجویان سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد که در دار القران حرم مطهر رضوی برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، اظهارداشت: امسال یوم الله دهه مبارک فجر با چهلمین روز شهادت سردارسپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که به دست اشقیاترین افراد زمان و شیطان بزرگ به شهادت رسید، همزمان شد.

وی با اشاره به راز ماندگاری و محبوبیت انسانها و رازماندگاری انقلاب اسلامی، گفت: بی شک هر جسمی بعد از سپری کردن سالها عمر، این دنیا را ترک می کند اما چگونه می شود که برخی از انسانها نام شان باقی می ماند و ماندگار می شوند.

دکتر طهرانچی خطاب به دانش آموزان بسیجی سما، خاطر نشان کرد: دشمن می خواهد که انقلاب اسلامی نباشد، شما عزیزان نسل جدید هستید و هیچکدام در تشکیل انقلاب اسلامی حضور نداشتید، اما هر ساله شاهد حضورخروشان و پرشور مردم در روز 22 بهمن هستید و باید در راه ماندگاری انقلاب اسلامی بکوشید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه با بیان اینکه در طول تاریخ جباران زمان هروقت اراده می کردند حرم ائمه اطهار(ع) را تخریب می کردند، گفت: در تاریخ حرم امام حسین (ع) را به آب بستند و حکام آل سعود حرم ائمه بقیع را ویران کردند، اما با هتک حرمت به حرم حضرت زینب (س) حاج قاسم سلیمانی خود را خرج حرم کرد و لغتی تحت عنوان مدافع حرم بوجود آورد.

دکتر طهرانچی اتصال به ائمه اطهار(ع)، متدین و انقلابی بودن را راز ماندگاری دانست وتاکید کرد: اگر متصل به ائمه اطهار شویم وقدر حرم ائمه (ع) را بدانیم ماندگار و جاودانه می شویم.
وی با بیان اینکه مدافعان حرم ابتدا مدافعان علمی هستند، تصریح کرد: شما دانش آموزان باید افتخار کنید که مجاور امام رضا (ع) هستید بنابراین از خداوند بخواهید که در حریم حرم، تربیت و پرورش یابید تا به عنوان مدافع حرم رسالت فرهنگی خود را در این شهر انجام دهید و مدافع علمی مکتب ولایت باشید.

رونمایی از پرچم هیات مذهبی دانش آموزی سما مشهد و تجلیل از8 تن از دانش آموزان بسیجی سما مشهد ازبرنامه های دیگر این همایش بزرگ بود که در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) برگزار شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060661

وب گردی

وب گردی