میزان افزایش بودجه دانشگاه پیام نور در سال 99 اعلام شد

رئیس دانشگاه پیام نور از افزایش بودجه این دانشگاه برای سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، محمدرضا زمانی درباره آخرین وضعیت بودجه دانشگاه پیام نور اظهار کرد: این دانشگاه فقط حدود ۳۳ درصد از بودجه خود را از دولت یا بودجه عمومی دریافت می‌کند که این اعتبار دریافتی صرفاً برای پرداخت حقوق پرسنل دانشگاه صرف می‌شود. تا به امروز توانسته‌ایم درصد خوبی از این تخصیص‌ها را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: از کل بودجه عمومی دانشگاه پیام نور حدودا هفت درصد از تخصیص‌هایی که باید تا به امروز پرداخت می‌شد را دریافت نکرده‌ایم، حقوق سایر بخش‌های دانشگاه را نیز از درآمدهای اختصاصی خود پرداخت می‌کنیم؛ بنابراین دولت فقط برای بند «و» یا بخش حقوق پرسنل دانشگاه، اعتبار پرداخت می‌کند.

رئیس دانشگاه پیام نور همچنین در مورد بودجه این دانشگاه در سال آینده گفت: بر اساس لایحه دولت که تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است، بودجه دانشگاه در سال ۹۹ حدود هفت درصد رشد خواهد داشت و مابقی هزینه‌ها از طریق درآمدهای اختصاصی دانشگاه پرداخت خواهد شد.

زمانی تأکید کرد: با انجام برنامه‌های صرفه‌جویی در این دانشگاه و همچنین افزایش درآمدهای غیرشهریه‌ای در دو سال اخیر، درآمدهای اختصاصی دانشگاه تا حدودی رونق پیدا کرده است و خوشبختانه تاکنون مشکل اعتباری نداشته‌ایم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060667

وب گردی

وب گردی