سقوط در رودخانه یخ زده با  Google Maps

در ایالات متحده ، شخصی در حالی که سعی در دنبال کردن دستورالعمل برنامه نقشه گوگل در Google Maps برای یافتن مسیرخود داشت ، در رودخانه یخ زده افتاد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فناوری در حال توسعه است و زندگی ما را در تمام جنبه های زندگی تغییر داده است. به عنوان مثال برای پیدا کردن مسیر به جای سوال از مردم به سراغ دستگاه های هوشمند می رویم.فردی که در ایالت مینه سوتا در ایالات متحده زندگی می کند هنگام انجام این عمل دچار حادثه ناگوار شده است.

بر اساس خبر منتشر شده در CBS News، شخصی در حالی که سعی در دنبال کردن دستورالعمل برنامه نقشه گوگل در Google Maps برای یافتن جهت خود داشت، در رودخانه یخ زده افتاد.

براساس همین گزارش، کاربر مسیر تعیین شده توسط برنامه را دنبال کرده و در حالی که پیاده سعی در عبور از رودخانه یخ زده می سی سی پی داشت، نتوانست از منطقه یخی عبور کند.

این مرد که توسط آتش نشانان نجات یافته، ادعا کرد که برنامه Google Maps به او گفته است که از مسیر یخ زده رودخانه عبور کند.

با این حال مقامات اظهار داشتند که برنامه، پل موجود در منطقه را به این فرد نشان داده و به احتمال زیاد او دستورات را اشتباه متوجه شده است. هم اکنون درمان این فرد ادامه دارد و دچار هیپوترمی خفیف شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060674

وب گردی

وب گردی