نسل آینده مثل دانش‌آموزان دوران جنگ از انقلاب دفاع می کند

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: آینده‌سازان مملکت باید انقلاب را مدیریت کنند و مبارزه را ادامه دهند. انتظار داریم نسل آینده مثل دانش‌آموزان دوران جنگ از این انقلاب دفاع کند.

عبدالرضا فولادوند در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره حضور دانش‌آموزان در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن اظهار کرد: حماسه بزرگ 22 بهمن را به همه تبریک می‌گویم. امروز، برگ زرینی است که در اوراق تاریخ انقلاب اسلامی ثبت می‌شود. نسل جدید که آینده‌سازان مملکت هستند باید بدانند انقلاب اسلامی با خون هزاران شهید به 41 سالگی رسیده است.

وی ادامه داد: 41 سال است مردم با دشمنان انقلاب می‌جنگند تا انقلاب را زنده نگه دارند. امروز انقلاب را جهانی کرده‌ایم و ایران به‌عنوان قدرتی بین‌الملی مقابل قدرت‌های جهانی ایستاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران خاطرنشان کرد: از این به بعد آینده‌سازان مملکت باید انقلاب را مدیریت کنند و مبارزه را ادامه دهند. انتظار داریم نسل آینده مثل دانش‌آموزان دوران جنگ از این انقلاب دفاع کنند.

فولادوند بیان کرد: 36 هزار دانش‌آموز شهید داشتیم، این اتفاق بزرگترین گواه و شاهدی است که نشان می‌دهد دانش‌آموزان در اوایل انقلاب و دفاع مقدس به وظیفه خود عمل کردند. انتظار داریم دانش‌آموزان مانند گذشتگان از این انقلاب دفاع کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060678

وب گردی

وب گردی