حضور نسل چهارم انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن خیره‌کننده است

سخنگوی شورای نگهبان گفت: امروز حرکت مردمی و حضور جوانان به‌ویژه نسل چهارم انقلاب خیره‌کننده بوده و پاسخی به دشمنان ماست که درصدد ضربه زدن به منافع ملی هستند.

عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: 22 بهمن، روز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویم، یاد و خاطره شهدای عزیز به‌ویژه سردار دل‌ها، سهپبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارم و همچنین به روح پرفتوح تمام شهدای انقلاب و امام خمینی (ره) درود می‌فرستم.

وی ادامه داد: 22 بهمن روزی سرنوشت‌ساز برای تمام مردم ایران حتی منطقه بوده و برای پاسداشت این روز، هر سال شاهد هستیم مردم عزیزمان در این حرکت عظیم شرکت می‌کنند و حضور اقشار مختلف به‌ویژه دانشجویان و جوانان بسیار چشمگیر است.

سخنگوی شورای نگهبان خاطرنشان کرد: جوانان ما حتی آنهایی که پیروزی انقلاب را شاهد نبودند، می‌دانند نظام جمهوری اسلامی ایران در مسیر رشد و پیشرفت کشور تلاش می‌کند. باید در جبهه‌های علم نیز بجنگیم و خوشبختانه جوانان ما این وظیفه را به‌خوبی ایفا می‌کنند.

کدخدایی بیان کرد: جوانان برای پاسداشت از منافع خودشان و جمهوری اسلامی ایران، هر سال باشکوه‌تر و پرشورتر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند. امروز نیز حرکت مردمی و حضور جوانان به‌ویژه نسل چهارم انقلاب خیره‌کننده بوده و پاسخی به دشمنان ماست که درصدد ضربه زدن به منافع ملی هستند.

انتهای پیام

کد خبر: 1060681

وب گردی

وب گردی