حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن پرشور و باشکوه است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: حضور جوانان در راهپیمایی 22 بهمن بسیار پرشور و باشکوه است. دختران و پسران در راهپیمایی حضور دارند و آینده کشور را نیز همین جوانان اداره می‌کنند.

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره حضور پرشور مردم به‌ویژه جوانان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: روز 22 بهمن برای مردم ما، روزی تاریخی است. پیروزی انقلاب اسلامی نتیجه مبارزات بسیار طولانی مردم ایران برای آزادی، استقلال و جمهوری اسلامی بود؛ بنابراین مردم حضور در راهپیمایی 22 بهمن را تکلیف ملی و دینی خودشان می‌دانند.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های راهپیمایی 22 بهمن که جشنی ملی محسوب می‌شود، این است که همه مردم ایران از هر قوم و زبانی و با هر سلیقه سیاسی در خیابان‌ها حضور پیدا می‌کنند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز شاهد هستیم اصولگرا، اصلاح‌طلب، اعتدال‌گرا، کُرد، تُرک، عرب و ... در راهپیمایی حاضر هستند. حضور جوانان در این بین بسیار پرشور و باشکوه است. دختران و پسران در راهپیمایی حضور دارند و آینده کشور را نیز همین جوانان اداره می‌کنند.

امیری بیان کرد: پیام 22 بهمن از مناظر مختلفی قابل توجه است؛ یکی اینکه مردم بر شعارها و آرمان‌های انقلاب اصرار دارند، جمهوری و اسلامی را می‌خواهند و همچنین استقلال سیاسی کشور را پاس می‌دارند و سلطه و اسکتبار را نفی می‌کنند.

وی در پایان گفت: مردم ایران خروج آمریکا از منطقه را خواستار هستند. امروز با چهلمین روز شهادت سردار بزرگ، سپهبد حاج قاسم سلیمانی مصادف شده و یاد این شهید بزرگوار را نیز گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060683

وب گردی

وب گردی