تجدید میثاق دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرعباس با آرمان‌های انقلاب

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از بندرعباس، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه این مراسم با تبریک چهل‌ویکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: به میمنت این روز بزرگ و برای تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری واجب است با حضور پر شور در تمام صحنه‌های انقلاب، وفاداری و دین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنیم.

احسان کامرانی افزود: مردم ولایتمدار ایران اسلامی در سال 57 به رهبری بزرگمردی چون امام خمینی (ره) توانستند ریشه ظلم و ستم را کوتاه کرده و با عزم و اراده‌ای قوی بر تمام تهدیدات دشمن غالب شوند.

رئیس واحد بندرعباس، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه اتحاد، قدرت و همدلی ملت ایران خواند و افزود: سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حالی برگزار می‌شود که نظام جمهوری اسلامی ایران، یکی از حساس‌ترین دوران خود را در عرصه‌های مختلف پشت سر می‌گذارد.

رئیس بسیج اساتید استان هرمرگان با اشاره به شهادت سردار بررگ اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی و تأثیر آن بر جوامع اسلامی اظهار کرد: آمریکا و اسرائبل با این اقدام نه‌تنها نتوانستند کاری از پیش ببرند؛ بلکه روحیه ظلم‌ستیزی را در جوامع اسلامی بیش از پیش افزایش دادند.

وی، انقلاب اسلامی را انقلابی پویا و جهادی در پرتو ولایتمداری خواند و افزود: حضور پرشور مردم و حماسه‌آفرینی در عرصه‌های مختلف بیانگر پویایی انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

دانشگاهیان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب، با سردادن شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، نفرت خود را از کشورهای مستبد اعلام کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060702

وب گردی

وب گردی