پیروزی انقلاب اسلامی آغاز‌گر عصر جدیدی در جهان بود

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: پیروزی انقلاب اسلامی آغازگر عصر جدیدی در جهان بود و استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی، امنیت و عزت از جمله مواردی بودند که انقلاب اسلامی بر ما ارزانی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی امروز سه‌شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن شهرستان شهریار با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی آغازگر عصر جدیدی در جهان بود، گفت: نظام جمهوری اسلامی در این دوره شعارهایی مطابق با فطرت انسانی عرضه کرد؛ استقلال، آزادی، عدالت اجتماعی، امنیت و عزت از جمله مواردی بودند که انقلاب اسلامی بر ما ارزانی کرد.

وی افزود: عمده‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی که از زمان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان شعار انقلاب ترویج شده، دفاع از مستضعفان و مظلومان جهان است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر اینکه امروز خیابان‌های ما امنیت دارند، افزود: آمریکا و کشورهای استکباری درصدد بودند با ایجاد فتنه در خیابان‌ها، همان بلایی که بر سر سوریه و عراق آوردند، بر سر ما نیز بیاورند. آنها خرابی‌ها، ویرانی‌ها و جنایت‌های بیشماری را در این دو کشور مرتکب شدند.

شهریاری با بیان اینکه آنها با این کارها می‌خواستند امنیت ایران را از بین ببرند، اظهار کرد: به همت و ایستادگی شهدای ما از جمله سردار سلیمانی و همرزمانش و نیروهای حشدالشعبی در مقابل جبهه استکباری، آمریکا به خاک ذلت نشست.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تأکید کرد: مردم شهیدپرور شهریار با حضور در پای صندوق‌های رأی تودهنی محکمی به آمریکا خواهند زد و جا پای سردار سلیمانی خواهند گذاشت.

وی افزود: در عین حال باید توجه داشته باشیم که هر برگ رأی ما تیری است بر چشم طمع‌کار آمریکا و اذنابش که چشم به آن دارند تا مردم از انقلاب دست بردارند؛ اما 41 سال است مردم در این راهپیمایی‌ها شرکت می‌کنند و با هر بار حضورشان، تودهنی محکمی به آمریکا و استکبار زدند.

شهریاری تأکید کرد: امام خمینی (ره) انقلاب کرد تا نشان دهد مسئول دولتش نباید پشت میز بنشیند، باید حرکت کند و به فکر ملتش باشد. شعاری که امام (ره) به ما یاد داد، این بود که مسئول دولت خدمتگزار ملت باشد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: آقایانی که مسئول هستند باید مراقب باشند و این افراد رانت‌خوار و فسادگر را که با رشوه و اختلاس قصد دارند به حاکمیت ضربه بزنند، از خودشان دور کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان دولتی باید خادم ملت باشند، گفت: باید به محرومانی که در شهرهای اطراف زندگی می‌کنند و دچار مشکلات اقتصادی هستند، توجه کنند. آنها باید مشکلات در شهرهای اطراف را ببینند و درصدد باشند از جایگاه‌ها و صندلی‌هایی که در اختیار دارند به مردم خدمت کنند.

شهریاری افزود: امروز از قوه قضائیه تشکر می‌کنیم که گریبان فاسدان را گرفته و مبارزه با فساد و رانت را شعار اصلی خود قرار داده است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب تأکید کرد: امروز شاهد اجرای عدالت قضائی و عدالت اجتماعی در صحنه اداره جامعه هستیم و دولتمردان هم باید بیشتر به محرومان و حاشیه نشینان توجه و نیازهای آن‌ها را مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه آقایان نباید چشم به بیرون ایران داشته باشند، افزود: آقایان نباید دل در گرو مذاکره داشته باشند. در 300 سال گذشته از مذاکره با استکبار به جایی نرسیدیم. باید اقتصاد مقاومتی را پیش بگیریم و با توجه به تولید داخلی، جوانان و ایجاد اشتغال مشکلات داخلی را حل کنیم.

شهریاری اظهار کرد: به دولتمردان توصیه می‌کنیم از جوانان به‌ویژه جوانان انقلابی در صحنه اداره جامعه بهره ببرند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تأکید بر اینکه باید یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را زنده نگه داریم، خاطرنشان کرد: پیرو راه این سردار بزرگ هستیم. سردار از بین ما نرفته؛ بلکه در دل‌های ما زنده است و هر کدام از ما یک سردار سلیمانی خواهیم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060709

وب گردی

وب گردی