جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود

عضو شورای ناظر بر نشریات دانشگاه فرهنگیان گفت: جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با هدف ترویج مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

احمدرضا جهاندار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری بزرگ‌ترین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: دانشگاه فرهنگیان هم‌زمان با بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر و یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به دریافت آثار بزرگ‌ترین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کرده است.

وی با تاکید بر اهمیت تاثیر گذاری نشریات به ویژه نشریات دانشجویی بیان کرد: رسانه‌های مکتوب می‌توانند پیش‌رو کارآمد انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، اجتماعی و سیاسی باشند و اختصاص موضوعات ده‌گانه بخش ویژه‌ این جشنواره به انقلاب اسلامی، حاکی از اهمیت این مسئله است.

عضو شورای ناظر بر نشریات دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه استقبال پرشوری از سوی اعضا و مدیر مسئولان نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان نسبت به ارسال آثار و شرکت در جشنواره نشریات دانشجویی این دانشگاه عنوان کرد: بعد از تشکیل نخستین شورای نظارت بر نشریات، تحولات خوبی در نشریات دانشگاه فرهنگیان ایجاد شده و با همکاری و مساعدت اداره کل فرهنگی و اجتماعی سازمان مرکزی، جشنواره‌ای در شان فعالان نشریات دانشگاه فرهنگیان برگزار خواهد شد.

وی درباره بخش‌های جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان خاطر نشان کرد : این جشنواره در سه بخش نشریات برتر دانشگاه فرهنگیان، آثار برتر و بخش ویژه داوری و برگزیدگان معرفی و تقدیر برگزار می‌شود.

به گفته جهاندار، جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به میزبانی استان تهران برگزار خواهد شد و آثار برگزیده به پردیس‌های مرکزی معرفی خواهد شد.

عضو اصلی شورای ناظر بر نشریات دانشگاه فرهنگیان در پایان خاطر نشان کرد: نقطه قوت جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، مشارکت دانشجومعلمان در برگزاری آن است. این جشنواره، با هدف همدلی نشریاتی‌ها، آشنایی‌شان با نقاط ضعف و قوت نشریات و از همه مهم‌تر، آماده‌سازی و ارتقای نشریات دانشگاه فرهنگیان برای رقابت در جشنواره‌های سراسری کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060732

وب گردی

وب گردی