شیوه‌نامه همکاری و حمایت از پژوهشگران به‌زودی ابلاغ می‌شود/ بهره‌گیری از ذخایر علمی دانش‌آموختگان ایرانی خارج از کشور

مدیرکل دیپلماسی علمی و همکاری‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی از ابلاغ شیوه‌نامه همکاری و حمایت از پژوهشگران؛ همچنین بخشنامه شرکت اعضای هیئت علمی در همایش‌های علمی بین‌المللی در آینده نزدیک خبر داد.

علیرضا رضائی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات شیوه‌نامه همکاری و حمایت از پژوهشگران گفت: در اداره‌کل دیپلماسی علمی و همکاری‌های پژوهشی در راستای نیل به اهداف بلند مدت چشم‌انداز علمی دانشگاه آزاد اسلامی و بهره‌گیری از ذخایر علمی دانش آموختگان داخلی و برجسته ایرانی خارج از کشور، شیوه نامه همکاری و حمایت دانشگاه آزاد اسلامی از پژوهشگران، کارآفرینان و نخبگان تهیه و تدوین شده است که به‌زودی ابلاغ خواهد شد.

مدیرکل دیپلماسی علمی و همکاری‌های پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی درباره اهداف این شیوه‌نامه توضیح داد: این شیوه نامه به منظور انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و در راستای عملیاتی کردن تفاهم‌نامه همکاری با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تهیه شده است.

رضائی در بخش دیگری از سخنان خود از آیین‌نامه عضویت اعضای هیئت علمی در انجمن‌های بین المللی خبر داد و گفت: بخشنامه نحوه شرکت اعضای هیات علمی در همایش‌های علمی بین المللی معتبر خارج از کشور و آیین‌نامه عضویت اعضای هیات علمی در انجمن‌های علمی معتبر ملی و بین المللی هم در دست تدوین است. مجموع سیاست‌گذاری‌های پژوهشی مذکور متاثر از رویکرد علمی و پژوهشی دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنا و دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060733

وب گردی

وب گردی