ارتش لبنان پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی را فراری داد

ارتش لبنان پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی را از آسمان شهرک «میس الجبل» واقع در استان النبطیه فراری داد.

به گزارش گروه بین‌الملل ایسکانیوز، ارتش لبنان با تیراندازی به پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی، آن‌ها را مجبور کرد به سرعت آسمان لبنان را ترک کنند.

رسانه‌های لبنان شامگاه چهارشنبه (۲۳ بهمن) گزارش دادند که چند فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی (هواپیماهای بدون‌سرنشین) حریم هوایی لبنان در شهرک «میس الجبل» واقع در استان النبطیه این کشور را عصر امروز نقض کردند.

بر اساس این گزارش، ارتش لبنان به محض ورود این پهپادها به آسمان این کشور به سوی آن‌ها آتش گشود و آن‌ها را مجبور به فرار کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی از سوم شهریور تا به امروز چند پهپاد به جنوب لبنان فرستاده که با شلیک ارتش، حزب‌الله یا نیروهای مردمی، مجبور به فرار شده‌اند یا سقوط کرده‌اند.

نبرد پهپادها بعد از آن آغاز شد که رژیم صهیونستی بامداد یکشنبه (سوم شهریور) دو فروند پهپاد به ضاحیه جنوبی بیروت، پایتخت لبنان فرستاد که یکی از آن‌ها سقوط کرد و دیگری یک مرکز رسانه‌ای حزب‌الله اصابت کرد. بعد از بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد که هر دو پهپاد مجهز به بمب و پهپاد انتحاری بودند و برای انجام عملیات ترور ارسال شده بودند.

سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله لبنان بعد از این حادثه که همزمان با حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به جنوب شهر دمشق، پایتخت سوریه بود، تأکید کرد که حزب‌الله، پاسخ این دو حمله و تجاوز آشکار صهیونیست‌ها را خواهد داد. در حمله هوایی تل‌آویو به جنوب دمشق، دو عضو حزب‌الله شهید شدند.

دولت لبنان نیز در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به حریم هوایی خود، آن را به مثابه «اعلان جنگ» علیه لبنان خواند و تأکید کرد که از رژیم تل‌آویو به شورای امنیت شکایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060806

وب گردی

وب گردی