مدل تاشو سامسونگ معرفی و قیمت گذاری شد

سامسونگ از مدل جدید تاشو خود Galaxy Z Flip رونمایی کرد. در این گزارش می توانید ویژگی ها و قیمت سامسونگ گلکسی Z Flip را مشاهده کنید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED ، گلکسی Z Flip سامسونگ به صورت عمودی تا می شود. بارزترین ویژگی این صفحه نمایش این است که دارای ساختار شیشه ای است.

صفحه نمایش با فرمت 21.9: 9 وضوح تصویر 2636 x 1080 پیکسل را ارائه می دهد. هنگامی که تلفن تا می شود ، صفحه نمایش به اندازه 1.1 اینچی برای نمایش اعلان ها در می آید.

با دو دوربین، هر دو 12 مگاپیکسل در پشت دستگاه می تواند از تصاویر با زاویه دید فوق العاده عکاسی کند.

در قسمت جلویی گلکسی Z Flip یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی قرار دارد. این تلفن با وزن 183 گرم قدرت خود را از پردازنده Snapdragon 855 دریافت می کند.

8 گیگابایت حافظه رم،GB 256 حافظه داخلی و باتری 3300 میلی آمپر از دیگر امکانات این گوشی است. قیمت آن نیز 2250 دلار اعلام شده است.

Galaxy Z Flip برای یک سبک زندگی مدرن و پرسرعت طراحی شده است ، بسیاری از کارها را می توان از زوایای مختلف و بدون استفاده از دست با این گوشی انجام داد. سفارشات آنلاین Galaxy Z Flip، از امروز آغاز خواهد شد، این گوشی با گزینه های رنگ مشکی براق و بنفش براق به فروش می رسد.

مدیر عامل سامسونگ در مورد این مدل گفت:«هیجان ایجاد شده پیرامون Galaxy Fold به ما جسارت داد. Galaxy Z Flip یک گام مهم در تکامل دستگاه های تاشونده است زیرا مفهوم طراحی جدید ، صفحه نمایش جدید و مهمتر از همه تجربه جدید استفاده از تلفن همراه را در اختیار کاربران ما قرار می دهد. با طراحی منحصر به فرد و تاشو و تجربه کاربری Galaxy Z Flip ، ما در حال تعریف مجدد نحوه عملکرد یک دستگاه تلفن همراه و آنچه می تواند به کاربران ارائه دهد هستیم. »

انتهای پیام/

کد خبر: 1060812

وب گردی

وب گردی