شهرداری ملزم به اجرای نظر شورایاری‌ها نیست/ انجام مذاکره برای پروژه استاد معین

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در مورد پروژه استادمعین با همه گروه‌های ذی‌نفع مذاکره و صحبت کرده‌ایم،‌ گفت:‌ اخذ نظر شورایاری‌ها به معنای پذیرش آن نیست.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، درباره پروژه استاد معین و انتقادات وارد شده به این پروژه توسط برخی از شهروندان تهرانی، گفت: تصمیم در مورد پروژه‌های توسعه‌ محله‌ای منوط به اخذ نظر شورایاری‌ها است و ما نظر همه گروه‌های ذی‌نفع را در این زمینه جویا شده بودیم.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر شهرداری ملزم است نظرات شورایاری‌ها را در زمینه موضوعات مختلف از جمله پروژه‌های توسعه محله‌ای اخذ کند ولی باید توجه داشت که این مسأله به هیچ عنوان به معنای پذیرش قطعی نظر آنها نیست.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: اخذ نظر شورایاری‌ها الزامی است ولی شهرداری در عمل به آن الزامی ندارد و در مورد پروژه استاد معین حواشی مختلفی به وجود آمد و بررسی‌ها در این زمینه در حال انجام است.

جوادی‌یگانه همچنین در مورد فعالیت دستفروشان در پایتخت گفت: من هم با پدیده دستفروشی و هم در برخورد با دستفروشان مخالفم؛ به نظرم باید به این موضوعات به صورت جامع و چند بعدی نگاه کرد و در صورتی که ابعاد مختلف در این قضیه مورد بررسی قرار گیرد قطعاً وضعیت بهتری در زمینه موضوع دستفروشی در پایتخت اعم از معابر و مترو خواهیم بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060823

وب گردی

وب گردی