مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد استان قزوین برگزار شد

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پس از انقلاب اسلامی هزینه‌ زیادی بابت نگهداری آن پرداختیم و شهدای زیادی را در این راه تقدیم کردیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه سرپرست سابق و مدیرکل جدید حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین،‌ با حضور سیروس صابری مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولان و مدیران حراست و سپاه استان و هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین برگزار شد.

صابری در این مراسم با اشاره به تاریخ چند صد سال اخیر کشور و جنگ‌هایی که طی این سال‌ها صورت گرفته، گفت: متأسفانه هر جنگی که در ایران اتفاق افتاد، قسمتی از کشور از بین رفت، اما انقلاب اسلامی این اجازه را نداد و ما پس از انقلاب اسلامی هزینه‌ زیادی بابت نگهداری آن پرداختیم و شهدای زیادی تقدیم کردیم.

مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، جوانان این مرز و بوم را کم نظیر خواند و افزود: با وجود تلاش دشمن برای ضربه به قشر جوان، اما جوانان ما هر کجا عرصه مهیا بوده، خود را نشان داده‌ و ثابت کرده‌‌اند؛ کم نیستند شهید حججی‌هایی که نه تنها سن آن‌ها به انقلاب نمی‌رسد حتی سن‌شان به سال‌های جنگ هم نمی‌رسد، اما امروز خود را نشان داده و برای دفاع از سرزمین و ناموس کشور از جان خود گذشته‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وظایف حراست، تصریح کرد: ما وظیفه داریم برای صیانت از دانشگاه کمک کنیم، البته همه باید یاری کنند تا محیط دانشگاه پاک و سالم باقی بماند؛ تحقق این هدف کاری فرابخشی است و حراست به تنهایی نمی تواند آن را محقق سازد و این مهم با همکاری و مشارکت همه مسئولان دانشگاه امکان پذیر است.

در پایان این مراسم صابری مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی ضمن قدردانی از زحمات هاشمی سرپرست سابق حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین و تبریک به اسماعیل‌پور مدیرکل جدید حراست این دانشگاه، افزود: کار سخت است؛ اما کارهای سخت را به انسان‌های بزرگ می‌دهند، پس باید قدر روزهایی که مسئولیت داریم را بدانیم و توان خود را به کار بسته تا گره‌ای باز کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060824

وب گردی

وب گردی