ویدئوی ضبط شده با Galaxy S20 چقدر فضا اشغال می کند؟

یکی از ویژگی های سه مدل جدید و پرچمدار سامسونگ توانایی ضبط ویدئو با فرمت 8K است. ویدئوی ضبط شده با این فرمت چقدر فضا اشغال می کند؟ در این گزارش می توانید جواب این سوال را پیدا کنید.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، یکی از قابل توجه‌ترین ویژگی‌های پرچمدار جدید سامسونگ این است که می‌تواند فیلم‌ها را با وضوح 8K ضبط کند. قابلیت ضبط ویدیو با وضوح 8K/ 24 FPS در سری گلکسی S20 نیاز به فضای بیشتر برای فیلم‌ها ذخیره را افزایش داده است.

ویدئوی ضبط شده توسط Galaxy S20 8K چقدر فضا اشغال می‌کند؟

با این حال، این فیلم‌ها با وضوح بالا به آن اندازه که باعث ترس کاربران شود فضا اشغال نمی‌کنند. طبق گفته سامسونگ ، 1 دقیقه فیلم 8K (با کدگذار HEVC) باعث پر شدن فضایی تقریبا 600 مگابایتی می‌شود.

اگر 350 مگابایت فضای اشغال شده توسط ویدئوی 1 دقیقه‌ای با وضوح 4K در Galaxy S10 Plus را در نظر بگیریم، می‌بینیم که این مقدار در Galaxy S20 کمتر از دو برابر است. همان طور که می‌توانید حدس بزنید 8K در Galaxy S20 دارای محدودیت است.

همانند مراحل اولیه فیلمبرداری 4K (زمانی که این فرمت به تازگی معرفی شده بود) شما می‌توانید حداکثر 5 دقیقه ویدیو با وضوح 8K ضبط کنید. این محدودیت بدون توجه به پردازنده Exynos یا Snapdragon در تمام مدل‌ها وجود دارد.

این بدان معنی است که می‌توانید علاوه بر اینکه فیلم‌ها را مستقیماً در حافظه داخلی ضبط کنید با دارا بودن یک کارت microSD سریع می‌توانید آنها را در حافظه جانبی نیز ضبط کنید. مدل پایه سری Galaxy S20 دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی است. امکان داشتن حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی در S20 Plus و S20 Ultra وجود دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060830

وب گردی

وب گردی