دستور ممنوعیت فروش بادکنک های خاص از سوی ناجا  تکذیب شد

 رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان گفت: پیرو خبر منتشره درباره ممنوعیت فروش بادکنک هایی در روز خاص هیچ گونه نامه یا دستوری از سوی پلیس یا ارگان دولتی دیگری به اتحادیه نداشتیم. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از سایت پلیس، حسین دکمه‌چی گفت: پیرو خبر منتشره درباره ممنوعیت فروش بادکنک‌هایی در روز خاص هیچ گونه نامه یا دستوری از سوی پلیس یا ارگان دولتی دیگری به اتحادیه نداشتیم.

وی با تاکید بر تکذیب این موضوع گفت: برابر سنوات گذشته و تصمیمات داخلی این اتحادیه درباره ممنوعیت فروش این بادکنک‌ها به اطلاع اعضا رسیده و آنان موظف به رعایت ضوابط مقرر هستند.

رئیس اتحادیه صنف خرازی فروشان گفت: در ایام مبارک دهه فجر تعداد زیادی بادکنک در مراسم برگزاری سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی توزیع شد که خبرنگاری از اینجانب پیگیر کمبود بادکنک در بازار شده بود که به وی اعلام کردیم هیچ کمبودی در این خصوص وجود ندارد.

این مقام مسئول تاکید کرد: فروش بادکنک با رنگ و در قالبی خاص تبلیغ فرهنگ بیگانگان است و بایستی این موضوع انجام نشود که متاسفانه سایر اصناف نیز اقدام به فروش آن می‌کنند و فعالیت آنان در حوزه اتحادیه صنف خرازان نیست.

دکمه‌چی گفت: این اتحادیه صرفاً وظیفه اطلاع رسانی در خصوص رعایت قوانین را دارد و اهرم اجرایی، سایر دستگاه‌های ذی ربط هستند.

وی در پایان با تشکر از نیروی انتظامی و حمایت‌های بی دریغ این نیرو اظهار امیدواری کرد که در هر صورت پوشش رسانه‌ای در این گونه موارد به شکلی باشد که باعث تامین خوراک برای رسانه‌های معاند نشود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060837

وب گردی

وب گردی