سیزدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور برگزار می شود

سیزدهمین همایش دانشجویی تازه های علوم بهداشتی کشور اردیبهشت ۱۳۹۹ توسط بسیج دانشجویی و دانشکده بهداشت و ایمنی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور با شعار «دانشــجوی کارآفرین؛ نماد پویایی سلامت» در ۷ محور اصلی بهداشت حرفه‌ای و ایمنی کار، بهداشت عمومی، بهداشت محیط، ارگونومی، مدیریت سلامت، ایمنی و محیط زیست، سلامت در بلایا و فوریت‌ها و اپیدمیولوژی ۳ اردیبهشت ۹۹ برگزار می شود.

در سیزدهمین همایش دانشجویی تازه‌های علوم بهداشتی کشور جدیدترین مباحث و موضوعات مرتبط با رشته‌های حوزه بهداشت بهداشت حرفه‌ای، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، اپیدمیولوژی، مدیریت خدمات بهداشتی و آموزش بهداشت مطرح می‌شود.

در کنار مقالات علمی سخنرانی و پوستر، شرکت‌های دانش‌بنیان و کارآفرین، متخصصین کارآفرینی در حوزه سلامت و واحدهای فناوری فعال در زمینه علوم بهداشتی و سلامت گروه‌های مختلف جامعه در سراسر کشور نیز فرصت ارائه خدمات، توانمندی‌ها و قابلیت‌های خود را دارند.

مقالات این همایش در سه مرحله توسط متخصصین رشته‌های بهداشت، داوری و درنهایت به‌صورت پوستر یا سخنرانی ارائه خواهند شد و مهلت دریافت چیکده مقالات این همایش ۱۳ فروردین ۱۳۹۹ به پایان می‌رسد و گواهی این همایش همراه با امتیاز بازآموزی توسط معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی منتشر می‌شود.

در دوازدهمین دوره این همایش که در ۱۱ اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ برگزار شد، تعداد ۶۷۲ مقاله از ۳۳ استان کشور به همایش ارسال شد و در مجموع ۴۵۰ نفر از فعالان و دانشجویان حوزه علوم بهداشتی از سراسر کشور در این همایش شرکت داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060845

وب گردی

وب گردی