زمینه اشتغال 20 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد فراهم می‌شود

مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از اشتغال 20 هزار دانشجوی جوان این دانشگاه و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان تا پایان سال 1400 خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، تفاهم نامه همکاری بین باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد که به امضای بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و عیسی منصوری معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسید.

نگاهداری در حاشیه امضای تفاهم نامه، گفت: این تفاهم نامه که در راستای اجرای طرح کارورزی فارغ التحصیلان دانشگاهی انجام شده، زمینه اشتغال 20 هزار دانشجو و عضو باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی را تا پایان سال 1400 فراهم می کند.

وی افزود: طبق این تفاهم نامه دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان متعهد شد که تعریف کد شناسایی برای واحدهای تابعه، فارغ التحصیلان شغل اولی را شناسایی و جهت کارورزی معرفی کند.

نگاهداری تصریح کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مقابل متعهد شد با پرداخت سهم بیمه کارفرما مجموعاً تا حداکثر 24 ماه برای هر کارورز، پوشش بیمه مسئولیت و حوادث برای کارورزان در دوره ‌های مقدماتی و پرداخت کمک هزینه آموزشی و ایجاد دسترسی‌های مدیریتی لازم برای دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه کارورزی اشتغال دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی عضو باشگاه را تسهیل بخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060894

وب گردی

وب گردی