متخصصان ایرانی خارج از کشور در پارک فناوری پردیس جذب می‌‎شوند

پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، به عنوان بزرگ‌ترین پارک علم و فناوری تاسیس شده در کشور، متخصصان و کار آفرینان ایرانی خارج از کشور را به همکاری دعوت می‌کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مجموعه پارک پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری که شرکت‌های دانش بنیان و فناور متعددی را در خود جای داده است، به‌عنوان یکی از اولین پایگاه‌های تخصصی در طرح همکاری با ایرانیان متخصص و کارآفرین خارج از کشور، که در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تهیه شده است، آمادگی خود را برای جذب متخصصان ایرانی خارج از کشور اعلام کرده است.

در چند سال اخیر، برنامه همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور توسط معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، در راستای نیل به اهداف بلند مدت چشم‌انداز علمی، بهره‌گیری از ذخایر علمی و حرفه‌ای متخصصان ایرانی خارج از کشور و انتقال دانش، تجربه و ایده‌های فناورانه به داخل کشور اجرایی شده است.

شرکت‌های عضو پارک فناوری پردیس در صورت همراهی با این طرح می‌توانند از مزیت‌های مانند برخورداری از منابع انسانی متخصص و حمایت مالی برخوردار شوند.

بر اساس بسته مالی تدوین شده توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بخشی از حقوق این متخصصان در یک بازه زمانی مشخص به عنوان حمایت مالی جذب، پرداخت می‌شود.

متخصصان ایرانی خارج از کشور، برای استفاده از این طرح لازم است تا حداقل امتیازات لازم را کسب کنند. گزینش نهایی از بین داوطلبان حائز شرایط با توجه به پیشینه و توانایی‌های علمی و فناورانه توسط پایگاه تخصصی همکار این مرکز انجام می‌شود.

متخصصان ایرانی خارج از کشور در صورت عدم کسب حد نصاب لازم، با درخواست مستقیم رئیس پایگاه تخصصی همکار و تایید معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌تواند از تسهیلات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060898

وب گردی

وب گردی