تلاش دانشجویان بنابی برای معرفی کاندیدای اصلح/ نماینده فعلی تمایلی به مناظره ندارد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب گفت: برای ایجاد بستر انتخاب اصلح و شناسایی هر چه آسان‌تر گزینه مناسب از بین کاندیداهای انتخابات مجلس تصمیم به برگزاری مناظره میان نامزدهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گرفت.

علی نبائی دبیر جامعه اسلامی دانشجویان بناب در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز٬ با اشاره به‌برنامه‌های این تشکل دانشجویی برای آگاه‌سازی مردم نسبت به کاندیداهای مجلس اظهار کرد: تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب با توجه به رسالت انقلابی سیاسی خود در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری برای ایجاد بستر انتخاب اصلح و شناسایی هر چه آسانتر گزینه مناسب از بین کاندیداهای انتخابات مجلس٬ تصمیم به برگزاری مناظره میان نامزدهای یازدهمین دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: لازمه انتخاب صحیح برای موقعیت مهمی همچون نمایندگی مجلس شورای اسلامی، شناخت درست از نامزدها است که مناظره و برنامه‌های این چنینی زمینه‌ شناخت مناسب را فراهم می‌‌آورد.

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بناب در پاسخ به این سوال که حضور نامزدها در این مناظره به چه صورت خواهد بود، عنوان کرد: از تمامی کاندیداها دعوت به‌عمل آمده است؛ اما شرط حضور نامزدهای محترم تحویل موافقت‌نامه کتبی به تشکل جامعه اسلامی جهت شرکت در این برنامه است.

نبائی در ادامه افزود: در تمامی کاندیداهای شهرستان بناب تمایل به ارتباط با دانشجویان وجود داشته و تنها از طرف نماینده فعلی یعنی اعزازی این تمایل تا‌اکنون مشاهده نشده است؛ حتی دعوتنامه رسمی مناظره را به‌صورت دایرکت از پیام‌رسان اینستاگرام برایشان ارسال کردیم؛ از این طریق به ایشان نیز مجددا اعلام می‌کنیم که حضورش موجب روشنگری و کمک به قشر جوان دانشجو برای انتخاب اصلح خواهد بود و وی باید برای ارتباط با دانشجویان تساهل به خرج دهد.


وی در ادامه افزود: این‌ برنامه با هماهنگی هیئت محترم نظارت روز یکشنبه مورخه ۲۷ بهمن در محل دانشگاه بناب برگزار خواهد شد و این مناظره صرفا دانشجویی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060909

وب گردی

وب گردی