نکات کاربردی خرید ارزان در کیش  ویژه نوروز

اگر قصد شما از سفر به کیش خرید از مراکز این جزیره است بهتر است عجله را کنار بگذارید! عاشقان خرید بدانند که قیمت کالا در جزیره کیش عموما با سایر نقاط کشور تفاوت چندانی ندارد اما ممکن است یک کالا در مراکز خریدمتفاوت کیش قیمت های متفاوتی داشته باشد!

به گزارش گروه بازرگانی ایسکانیوز، اگر به منظور خرید از کیش بلیط هواپیما تهیه کرده اید و وقت کافی دارید به شما پیشنهاد می کنیم که با خیال آسوده در پاساژها و بازارهای کیش به مقایسه قیمت ها بپرازید و سپس خرید کنید. در این مقاله به تعدادی از این مراکز خرید اشاره می کنیم.

در کیش مراکز خرید گرانی از جمله دامون، مرکز خرید پردیس 1 و پردیس 2 وجود دارد، که برای کسانی که به دنبال خرید ارزانتر هستند توصیه نمی شود. اما مراکزی مانند ونوس، پانید و یامروارید نیز که با قیمت های مناسب و ارزانتر اجناس را ارایه می کنند نیز وجود دارد. البته ارزانتر بودن این مراکز به معنی بی کیفیتی آنها نیست. برای همین حتما قبل از مراجعه به این مراکز قصد خود را از خرید مشخص کنید.

نکته دیگری که در مورد کیش عموما شنیده می شود، ارزانتربودن وسایل صوتی و تصویری نسبت به سایر نقاط ایران است! این تصور کاملا اشتباه است. بنابراین اگر قصد خرید لوازم صوتی و تصویری را دارید بهتر است در همان شهر خود خریداری کنید و به قصد خرید آنها به کیش نیایید!

اگر دوست دارید کالایی را واقعا ارزانتر از جاهای دیگر کشور تهیه کنید باید به سراغ قهوه و شکلات بروید. این دو کالا در کیش ارزانتر از دیگر نقاط کشور است. یکی از بهترین فروشگاه های ارایه کننده شکلات، فروشگاه آرتا است که پیشنهاد می شود حتما به آن سری بزنید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که عاشق عطرید بهتر است به بازار زیتون کیش نیز سری بزنید. در این بازار نه تنها عطرهای اصل می توان خرید بلکه انواع و اقسام برندها را در آن می توان پیدا کرد.

عده زیادی، بلیط چارتر کیش را برای خرید انواع لباس تهیه می کنند و به این جزیره می روند. اگر به دنبال تهیه لباس های با کیفیت برای کودکان و یا نوزدان خود هستید نیز می توانید به بازار خلیج فارس یا عرب ها سری بزنید. بازار مرجان نیز یکی دیگر از پاساژهایی است که در آن لباس کودکانه به فروش می رسد. اما برای لباس های ورزشی پاساژ پردیس پیشنهاد می شود.

بهترین مراکز خرید کیش را بشناسید!

اگر قصدتان خرید و یا تفریح است بهتر است به جای استفاده از قطار و خودروی شخصی از همان ابتدا با هواپیما سفر کنید تا برای گشت و گذار در مراکز خرید این جزیره خسته نشوید برای خرید بلیط هواپیما کیش از safarme.com می توانید اقدام کنید. از طریق این سایت می توانید نه تنها قیمت مناسب بلیط و هتل را تهیه نمایید بلکه امکان بررسی و مقایسه آنها نیز وجود دارد.

بازار مرجان کیش

بازار مرجان کیش یکی از مراکز معروف خرید کیش است در قسمت شرقی جزیره و در مساحتی حدود ۲۲۸۰۰ متر مربع احداث شده است. این پاساژ 130 غرفه دارد که می توانید از آنها خریدی دل انگیز را داشته باشید.

مرکز خرید ونوس

این بازار دو طبقه که 300 غرفه دارد نیز جزو مراکز ارزان کیش به حساب می آید که می توانید از آن خرید دل انگیزی را داشته باشید. برای کسانی که به دنبال تور کیش ارزان هستند این مرکز یکی از بهترین بازارهای خرید می تواند باشد.

مرکز خرید پردیس ۱

اگر خیلی قیمت اجناس برای شما مهم نیست می توانید به این پاساژ هم سری بزنید. این پاساژ حدود 230 غرفه دارد.

بازار پانیذ

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره شد بازار پانیذ از جمله بازارهایی ست که در آن می توانید خریدی باکیفیت و ارزان را تجربه کنید. مساحت این بازار در حدود ۱۰۰۰۰ متر مربع و در قسمت شرقی جزیره کیش احداث شده است که در سال 1378 تاسیس شد.

بازار پارس خلیج فارس

در تور کیش خود به بازار پارس خلیج فارس نیز سری بزنید. این بازار که در منطقه ای بومی ودر شمال غربی جزیره واقع شده است ۱۵۰ غرفه دارد و از سال ۷۰ مورد استفاده قرار گرفته است.

در جزیره زیبای کیش به دلیل توریستی بودن این جزیره مراکز خرید بسیاری احداث شده است که در این میان می توان به بازار دیپلمات کیش، مرکز خرید پدیده کیش، بازار شارستان کیش، بازار هرمز کیش، بازار پادنا کیش، بازار مریم کیش، زیتون، مروارید نیز اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060912

وب گردی

وب گردی