بازدید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از کارخانه فرادانه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد به‌منظور تعامل بیشتر دانشگاه با صنعت و در راستای ارتباط دانشگاه با صنایع برتر استان چهارمحال و بختیاری از یک کارخانه صنعتی بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، به منظور تعامل بیشتر دانشگاه با صنعت و در راستای ارتباط دانشگاه با صنایع برتر استان چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد از کارخانه فرادانه، تولید کننده تخصصی خوراک آبزیان به مدیریت فرود یدالهی عضو هیات علمی گروه صنایع غذایی دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بازدید کرد.

در این جلسه ابراهیم رحیمی به امکانات دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، از جمله دستگاه های پیشرفته آزمایشگاهی و مزرعه آموزشی، تحقیقاتی و استخر تحقیقاتی پرورش ماهی قزل آلا اشاره کرد.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هسته های فناور، پارک علم و فناوری و مرکز رشد را در مجوعه ای به نام سرای نوآوری گرد هم آورده است و فعالیت های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی خود را با بودجه ای مشخص انجام می دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در ادامه به توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی استان هم اشاره کرد و افزود: وجود استادان مجرب و متخصص در این مجموعه آموزشی از اساسی ترین و اصلی ترین ظرفیت های این دانشگاه در استان است.

مدیر شرکت فرادانه هم در این دیدار گفت: این شرکت با هدف حضور موثر در بازارهای داخلی و خارجی و تولید محصولات متنوع و منطبق با نیاز مشتریان و استانداردهای بین المللی، به توسعه خطوط تولید خوراک آبزیان خود با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و ماشین آلات اقدام کرده است.

فرود یداللهی بیان کرد: شرکت فرادانه با افزودن 4 خط جدید اکسترودر و 2 خط جدید پالت روزانه 600 تن محصول تولید می کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1060918

وب گردی

وب گردی