غرب با الفاظ عام‌پسند در تلاش برای القای افکار فمینیستی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: در حال حاضر الگوسازی در جامعه از زنان بزرگ اسلام نظیر حضرت زهرا (س) لازم است؛ چون غرب با الفاظ عام‌پسند نظیر حقوق زنان در تلاش برای القای افکار فمینیستی است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید محمود‌رضا آقامیری در نشست تخصصی به مناسبت روز زن با عنوان نقش‌آفرینی زنان در گام دوم انقلاب بر مبنای فرهنگ و سبک فاطمی که امروز شنبه ۲۶ بهمن‌ماه 98 در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: تدریس دروس معارف و تاریخ اسلام در دانشگاه‌ها همواره اهمیت دارد؛ زیرا سیره و سبک زندگی حضرت زهرا (س) را به دانشجویان آموزش می‌دهد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر الگوسازی در جامعه از زنان بزرگ اسلام نظیر حضرت زهرا (س) لازم است؛ چون غرب با الفاظ عام‌پسند نظیر حقوق زنان در تلاش برای القای افکار فمینیستی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: هزار و 400 سال پیش زنی به اسلام روی آورد که بعد از گذشت این همه سال، الگوی تمام زنان اسلام و انقلاب است.

وی ادامه داد: زندگی حضرت زهرا (س) برای زنان مسلمان، پیام مقاومت و خویشتن‌داری در راستای رسیدن به اهداف را در پی دارد.

آقامیری بیان کرد: حضرت زینب (س) در عاشورا، پیام ایستادگی و مقاومت را برای ما به یادگار گذاشت. اسلام زنان الگوساز کم ندارد و باید برای ترویج سبک زندگی آنها تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) الگوی مادری، تربیت فرزندان، همسرداری و شهادت در مسیر حق برای همه ما هستند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در جذب استادان خانم نباید درجا بزند؛ بلکه باید روز به روز به تعداد اعضای استادان بسیجی اضافه شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر فضای فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها آشفته است و نیاز به فعالیت و تلاش بیشتر استادان بسیجی در دانشگاه‌ها دارد.

آقامیری گفت: خوشبختانه دانشگاه آزاد اسلامی تأیید صلاحیت اخلاقی استادان را از سال ۹۷ جدی‌تر دنبال کرده و صلاحیت علمی و اخلاقی را با یکدیگر لحاظ می‌کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز بیان کرد: بسیج دانشگاه آزاد اسلامی بازوی مردمی برای جامعه بوده و استادان نباید ترس و ابایی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060922

وب گردی

وب گردی