گفتمان انقلاب تنها معیار انتخاب است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پزشکی شهید بهشتی گفت: تمام افراد داخل و خارج لیست‌های انتخاباتی را باید در نظر گرفت و بعد آن‌ها را با معیارها و مصادیق موجود در گفتمان انقلاب سنجید.

محمدهادی اسماعیلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز گفت: برخی از خبرهای منتشر شده بر این تاکید دارد که مکانیسم ایجاد وحدت در طیفی خاص با مشکل روبرو شده است. البته این مشکل به عملکرد جریان انقلابی در حوزه گفتمان‌سازی مربوط می‌شود.

وی با اشاره به جوان‌گرایی بیان شده در بیانات رهبر معظم انقلاب افزود: این مبحث توسعه داده شد و حتی پیرامون آن افراد زیادی صحبت کردند اما به صورت کامل تشریح نشد در نتیجه کار با تفسیر به رأی پیش رفت که همین موجب به وجود آمدن اختلافات کنونی در بین برخی از احزاب شده است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پزشکی شهید بهشتی در ادامه تصریح کرد: گفتمان سازی اگر با مطالعه بیشتر بسط داده می‌شد تا موضوعات مختلف این عرصه روشن شود هرگز شاهد اختلافات امروز نبودیم.

اسماعیلی با اشاره به تاکید بر انتخاب اصلح در بیانات رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: لیستی نباید رأی داد بلکه باید تمام افراد داخل و خارج لیست را در نظر گرفت و بعد آن‌ها با معیارها و مصادیق موجود در گفتمان انقلاب سنجیده شوند. فردی که نزدیک به معیارهای گفتمان انقلاب باشد انتخاب و راهی مجلس خواهد شد همچنین باید تلاش شود تا افراد اصلح به مجلس بروند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پزشکی شهید بهشتی درباره ویژگی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی که پس از گام دوم انقلاب برگزار می‌شود، گفت: حضور جوانان در تمامی لیست‌ها به چشم می‌آید. البته جوانگرایی نکاتی دارد که در برخی از لیست‌ها رعایت نشده است.

وی با اشاره به انتخابات مجلس اسلامی پیش رو گفت: جوانان خوش نام و صاحب فکری در لیست‌های انتخاباتی قرار دارند و امید است که آن‌ها در مجلس عملکرد خوبی داشته باشند و به جای داشتن نمایندگانی که دنبال مسائل سیاسی و حزبی خود برود می‌توان افراد دغدغه‌مند انقلابی را انتخاب کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1060959

وب گردی

وب گردی