استارت‌آپ‌های منتخب مورد حمایت وزارت نفت قرار می‌گیرند

مدیرکل امور فناوری وزارت نفت گفت: رویکرد جدید وزارت نفت، رویکردی ساختارمند برای حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، عرفان ریاحی مدیرکل امور فناوری وزارت نفت در گردهمایی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌‌آپ‌های صنعت نفت و ارائه نیازهای فناورانه گفت: ۵۷۰ شرکت برای حضور در این رویداد و ارائه نیاز فناورانه ثبت‌نام کرده‌اند که ۲۱۵ شرکت از طریق داوری و باقی با معرفی صندوق نوآوری و شکوفایی حضور دارند.

وی تصریح کرد: اهداف این رویداد شامل بهم‌رسانی و حل چالش تقاضا، شناسایی استارت‌آپ‌ها و توسعه فناوری در صنعت نفت است.

ریاحی تاکید کرد: برخی از استارت‌آپ‌های منتخب در پارک ری مورد حمایت وزارت نفت قرار خواهند گرفت. همچنین چالش‌های احصا شده از ۴ شرکت زیر مجموعه نفت در مجموع به ۸۹۱ چالش می‌رسد.

مدیرکل امور فناوری وزارت نفت تصریح کرد: رویکرد جدید وزارت نفت، رویکردی ساختارمند برای حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها است.

وی افزود: پارک نوآوری و فناوری رازی قرار است در منطقه ری و با مجموعه‌ای از اکوسیستم‌های دانشی و فناوری ایجاد شود که وزارت نفت در شکل‌گیری این زنجیره نقشی بسزایی دارد.

ریاحی خاطرنشان کرد: شناسایی و ارزیابی شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها و شفاف‌سازی تقاضا و بهم‌رسانی عرضه و تقاضای فناوری از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی است.


انتهای پیام/

کد خبر: 1061043

وب گردی

وب گردی