افرادی که در ایجاد ناآرامی‌های کشور نقش داشتند نباید به مجلس ورود کنند

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی گفت: جریان‌هایی در کشور که با انقلاب مشکل دارند و در ایجاد نا‌آرامی‌ها نقش ایفا کردند، حق ورود به مجلس و قانون‌گذاری را ندارند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی کیان در نشست مجلس انقلابی، شناخت مسأله، مطالبه‌گری و اقدام گام نهایی اقدامات بسیج دانشجویی در عرصه انتخابات که امروز یکشنبه(۲۷ بهمن ماه) در سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد، گفت: رویکرد بسیج دانشجویی با هدف نقش‌آفرینی تخصصی تغییر پیدا کرده است.

وی افزود: رویکرد مسئله‌محور در زمان انتخابات اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا کاندیداها بدون برنامه برای حل مشکلات نباید وارد مجلس شورای اسلامی شوند.

معاون گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: باتوجه به اتفاقاتی که چند سال گذشته در کشور رخ داده است، دانشجویان انقلابی باید از کاندیداهای مجلس علت این اتفاقات و ناآرامی ها را بپرسند و مردم را آگاه کنند.

وی ادامه داد: جریان‌هایی در کشور که با انقلاب مشکل دارند و در ایجاد نا آرامی‌های کشور نقش کردند، حق ورود به مجلس و قانون‌گذاری را ندارند.

کیان گفت: بسیج دانشجویی در اهداف کلان خود به دنبال شناسایی تخصصی مشکلات و معضلات جامعه و کشور است تا بر اساس آنها از مسئولان مرتبط مطالبه‌گری کند.

معاون گفتمان سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: عمده کنش و فعالیت بسیج دانشجویی پرسیدن سوالات درست از کاندیداهای مجلس است. کاندیداها به سوالات پاسخ انقلابی و غیر انقلابی می دهند. مردم باید به افراد با پاسخ‌های انقلابی رای دهند.

وی بیان کرد: کتاب بهارستان توسط بسیج دانشجویی تهیه شده است که در این کتاب به عملکرد و وظایف کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی پرداخته شده است.

به گفته کیان، بسیج دانشجویی در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی تنها به سوال پرسیدن از کاندیداهای مجلس و انعکاس پاسخ ها به مردم فعالیت می‌کند.

معاون گفتمان سازی و مطالبه‌گری سازمان بسیج دانشجویی کشور عنوان کرد: بسیج دانشجویی با رویکرد مسئله محوری قصد در شناسایی مسائل و مشکلات در کشور دارد و در این راه نمایندگانی در هر استان قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061045

وب گردی

وب گردی