نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد

نمایشگاه سه روزه مبارزه با مواد مخدر در طبقه زیرین دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، این نمایشگاه سه روزه با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج و ستاد مبارزه با مواد مخدر استان البرز به منظور افزایش سطح آگاهی های دانشجویان در مواجهه با انواع مواد مخدر در جامعه، روش های پیشگیرانه رویارویی با آن و نیز اطلاع رسانی در خصوص اقدامات لازم برای حفاظت خود و اطرافیان در زمینه اعتیاد برگزار شد.

در این نمایشگاه علاوه بر آشنایی دانشجویان با اشکال مختلف مواد مخدر و عوارض و مضرات اعتیاد به هر یک از آنها، اطلاعات کاملی در قالب بروشور، پایان نامه، مقالات آموزشی و ترویجی در اختیار دانشجویان و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

همچنین میز مشاوره دانشجویی رایگان و غرفه هایی با مشارکت کانون مبارزه با مواد مخدر معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد کرج در این نمایشگاه دایر می باشد.

محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج به همراه جمعی از مسئولین نیروی انتظامی و ستاد مبارزه با مواد مخدر در روز نخست این نمایشگاه از آن بازدید نمود.

نمایشگاه آشنایی با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد به مدت سه روز در واحد کرج دایر بوده و در معرض بازدید علاقمندان قرار دارد که تا کنون با استقبال خوب دانشجویان همراه بوده است.

کد خبر: 1061092

وب گردی

وب گردی