رفیعی: با قلعه نویی آماده پیروزی هستیم

هافبک سپاهان پیش از دیدار با السد قطر، گفت: قبلا مقابل السد بازی کرده ام و آماده پیروزی مقابل این تیم هستیم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال سپاهان عصر سه شنبه در دومین بازی خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف به تیم السد قطر می رود.

در همین زمینه سروش رفیعی، هافبک سپاهان مصاحبه ای تفصیلی با نشریه استاد الدوحه قطر انجام داد که به شرح زیر است:

*در این سفر خود دوحه را چگونه دیدید؟

دوحه شهر زیبایی است و وقتی به عنوان لژیونر برای الخور بازی می‌کردم این شهر زیبا بود و هنوز هم شهر زیبایی است. وقتی برای پرسپولیس هم بازی می‌کردم و به این شهر آمدم پیش دوستان خود رفتم و با آنها دیدار کردم.اکنون به همراه سپاهان از هفته اخیر در دوحه هستیم تا خود را برای بازی با السد آماده کنیم. السد یکی از بهترین تیم‌های قطر است. دوحه همیشه برای من شهر خوبی است و در این شهر من احساس راحتی می‌کنم. دوحه به سرعت تغییر کرده من تقریبا هر ساله به این شهر می‌آیم اما این بار هم تغییرات زیادی در این شهر رخ داده است. پل‌های زیادی در این شهر احداث شده و مراکز خرید متفاوتی تاسیس شده است. قطر همیشه در حال پیشرفت است.

* شما یک هفته قبل به دوحه آمدید. دلیل سفر زودهنگام شما به قطر چیست و استقبال از شما چگونه بود؟

بله . ما هفته گذشته به قطر آمدیم و یک اردوی تدارکاتی پیش از بازی با السد برگزار کردیم. کادر فنی تصمیم گرفت تا ما در اوج آمادگی باشیم و فضای دوحه را بشناسیم. درباره استقبال باید بگویم که باشگاه السد سنگ تمام گذاشت اما این برای ما غافلگیرکننده نبود. ما از آنها تشکر می‌کنیم به خاطر ورزشگاهی که در اختیار ما گذاشتند و وسایل ایاب و ذهاب کاملا خوب بود. مسئولان السد با ما به عنوان رقیب برخورد نکردند. آنها با ما از در دوستی و برادری برخورد کردند و به خاطر این استقبال گرمشان از آنها تقدیر و تشکر می‌کنم. اینجا هستیم چون رابطه فوتبالی خوبی بین دو ملت قطر و ایران وجود دارد. مخصوصا بین باشگاه‌های قطری و ایرانی این ارتباط پررنگتر است. ما نیز بدون شک در ایران از آنها به گرمی استقبال خواهیم کرد و پاسخ این مهمان نوازی آنها را به بهترین شکل ممکن خواهیم داد. در شرایط کنونی فوتبال ابزاری برای دوستی و نزدیکی ملت‌ها شده است.

*شما در بازی اول مقابل العین امارات به پیروزی بزرگی دست یافتید. نظرتان چیست؟

برای اولین بار است که ما موفق شدیم العین را در خانه‌اش با این نتیجه خوب شکست دادیم. البته باید این را بگویم با وجود اینکه ما در این بازی 4 گل به العین زدیم اما این تیم اماراتی ضعیف نیست. ما در این دیدار یک پیروزی شایسته در خانه رقیب کسب کردیم. من در این بازی یکی از گل‌ها را به ثمر رساندم ولی در کل این بازی یک دیدار تاریخی برای ما شد. در شرایط کنونی باید به بهترین شکل ممکن برای دیدار با السد آماده شویم تا بتوانیم نتیجه خوبی را پیش از دیدار با النصر عربستان کسب کنیم.

*نظرت درباره بازی با السد در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا چیست؟

در ابتدا باید بگویم پیروزی 4 بر صفر ما مقابل العین در هفته اول لیگ قهرمانان به معنای این نیست که ماموریت ما آسان شده است. العین اصلا تیم ضعیفی نیست. همچنان که امیر قلعه‌نویی سرمربی ما اعلام کرد ما باید برای دیدار با السد در اوج آمادگی باشیم چون این دیدار متفاوتی است و انتظار یک بازی سخت را داریم. در شرایط کنونی ما انگیزه بسیار بالایی برای دیدار با السد داریم. این تیم بهترین تیم قطر است. العین هم بهترین تیم امارات بود. النصر هم بهترین تیم عربستان است. گروه ما بسیار سخت است. السد در اولین گام خود در عربستان عملکرد خوبی مقابل النصر داشت و نتیجه دیدار السد با النصر به نفع ما شد. اکنون ما صدرنشین گروه هستیم و فرصت آن را داریم تا با پیروزی یا تساوی مقابل السد این جایگاه خود را حفظ کنیم.

* چه خاطره‌ای از زمان حضورت در تیم الخور داری؟ شما بدون شک مقابل السد بازی کردید و بازیکنانش را می‌شناسید.

من مقابل السد به همراه الخور بازی کردم. همچنین به همراه پرسپولیس مقابل السد بازی کردم. بازی مشهوری که ما در وقت‌های اضافه با نتیجه 3 بر 2 این تیم را شکست دادیم. در تمام تقابل‌های مقابل السد یک گل زدم و یک پاس گل دادم. ما تیم خوبی هستیم که مربی باتجربه‌ای به نام امیر قلعه‌نویی را دارد و برای این دیدار آماده هستیم و می‌دانیم این بازی نفس‌گیر خواهد بود. اما من با تمام احترام به ژاوی و بازیکنان السد این را می‌گویم که آماده پیروزی در این بازی هستیم.

کد خبر: 1061157

وب گردی

وب گردی