استفاده از بودجه دولتی و عمومی در انتخابات ممنوع

ششمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان با حضور حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری زنجان برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در ششمین جلسه ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط اعضای ستاد گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات با ایجاد شور انتخاباتی و رقابت سالم فراهم خواهد شد لذا در مدت باقی مانده همه تلاش کنیم این فضا و بستر ایجاد شود.

رییس کل دادگستری استان زنجان گفت: به فضل الهی و با همکاری، هم افزایی و کمک همه دستگاه‌ها در سطح استان شاهد مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشیم و هیأت‌های نظارتی، اجرایی و امنیتی تلاش مضاعفی در این خصوص داشته باشند.

رئیس ستاد پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی استان زنجان نیز در ادامه بر مستندسازی تذکرات و تخلفات انتخاباتی برای پیگیری جهت برخورد قانونی تأکید کرد.

مرادی رییس ستاد انتخاباتی استان زنجان در این جلسه با ارائه گزارشی از اقدامات هیأت اجرایی برای انتخابات گفت: ۳۲ اقدام با اقشار مختلف برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بعمل آمده و شفاف سازی‌ها نیز انجام شده است.

وی با بیان اینکه رصد کانال‌ها، گروه‌ها و فضای مجازی با قوت توسط پلیس فتا درحال انجام است افزود: رعایت قانون در خصوص تبلیغات و ممنوعیت نصب بنر غیر از ستاد‌ها از سوی کاندیدا‌ها الزامی است، چرا که در صورت عدم رعایت قانون، کمیته امحاء در سطح استان نسبت به جمع آوردی بنر‌ها اقدام خواهد کرد.

مرادی گفت: ماده ۵۹ قانون انتخابات بر ممنوعیت استفاده از بودجه دولتی و عمومی از سوی کلیه مسئولان دستگاه‌ها و دهیاری‌ها صراحت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061160

وب گردی

وب گردی