جشنواره دانشجویان نمونه 3 اسفند برگزار می‌شود

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، جزئیات برگزاری بیست‌وهشتمین  جشنواره دانشجویان نمونه را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، جاماسب نوذری جزئیات درباره برگزاری بیست‌وهشتمین جشنواره دانشجویان نمونه اظهار کرد: بیست‌وهشتمین جشنواره دانشجویان نمونه کشوری، سوم اسفندماه 1398 در نهاد ریاست جمهوری با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره از 30 دانشجوی نمونه معرفی شده وزارت علوم تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین از دانشجویان منتخب علمی که توسط دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شده‌اند تقدیر خواهد شد.

مدیرکل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان درمورد ارائه تسهیلات به دانشجویان نمونه در این دوره خاطرنشان کرد: تسهیلاتی در آیین‌نامه دانشجویان نمونه برای منتخبان جشنواره پیش‌بینی شده است که می‌توان به امتیاز لحاظ شده برای مصاحبه جذب اعضای هیئت علمی اشاره کرد. این برگزیدگان در مقاطع پایین‌تر می‌توانند بدون آزمون به مقاطع بالاتر راه یابند.

نوذری بیان کرد: همچنین جوایز نقدی برای این دانشجویان در نظر گرفته شده است. در جلسه شورای عالی سیاستگذاری برای مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، جایزه تعیین شده که به زودی مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: اجرایی شدن آیین‌نامه جدید جشنواره دانشجوی نمونه که با تأکید بر برخی شاخص‌ها همراه بوده، باعث شده تعداد منتخبان کاهش یابد.

شایان ذکر است برای نخستین بار بخش امتیازات فناورانه و جهت‌گیری به سمت دانشجویان کارآفرین مطابق با آیین‌نامه جدید در جشنواره لحاظ می شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061161

وب گردی

وب گردی