کاهش تعداد دست فروشان مترو /شرایط استفاده از مترو برای دوچرخه سواران

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه درباره تمهیدات مترو برای سهولت در تردد مسافران در آستانه نوروز ۹۹ گفت: با کاهش خرید مسافران از دستفروشان و همچنین جلوگیری از تجمع و بساط گستری در ایستگاه‌ها، تعداد دست فروشان مترو به صورت چشم گیری کاهش پیدا کرده است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در حالی که مخاطبی از حراست یکی از ایستگاه‌های مترو برای جلوگیری از ورود مسافر با بار گلایه کرده بود، فرنوش نوبخت، مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان در این خصوص گفت: دستفروشان اغلب با توجه به حجم بار شناسایی می‌شوند، شیوه دیگری برای شناسایی آن‌ها وجود ندارد به همین منظور همکاران مجبور هستند حجم اقلام همراه افراد را بررسی کنند تا رفاه حال مسافران تامین شود.

وی در ادامه افزود: مردم می‌توانند خرید‌های خود را بدون هیچ مشکلی با مترو حمل کنند و با توجه به حجم خرید‌های کوچک مردم مشکلی در این زمینه برای آن‌ها به وجود نخواهد آمد.

مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه همچنین از افزایش نیرو‌ها در ایستگاه‌هایی مانند ایستگاه ۱۵ خرداد با توجه به نزدیک شدن به عید خبر داد و افزود: با توجه به شلوغی ایستگاه‌های مترو منتهی به بازار در آخرسال نفراتی برای ساماندهی در خارج از ایستگاه‌ها حضور پیدا خواهند کرد، علاوه بر این در تلاش هستیم که زیر گذر در دست احداث ۱۵ خرداد را هرچه سریعتر مورد بهره برداری قرار دهیم.

نوبخت با بیان اینکه سرفاصله‌ها در سایر ایستگاه‌های خلوت مترو تغییر نمی‌کند گفت: افزود:سعی می‌کنیم با حفظ کیفیت مترو برای رضایت هرچه بیشتر مردم تلاش کنیم.

شرایط و ضوابط استفاده از مترو برای دوچرخه سواران

وی در خصوص واگن‌های مخصوص حمل دوچرخه متروی تهران، گفت: دوچرخه سواران در ایام تعطیل و روز‌های عادی به غیر از ساعات پیک مسافر، می‌توانند دوچرخه خود را با مترو جابجا کنند، این اقدام انجام شده تا ضمن فرهنگسازی برای استفاده از دوچرخه، محدودیت‌های این مسافران نیز در مترو کاهش پیدا کند.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1061188

وب گردی

وب گردی