انتصابات جدید در مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد در احکام جداگانه‌ای " قائم مقام مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی" و مدیر حوزه ریاست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی" را منصوب کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیروس صابری مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی فضل‌الله فضلی را به عنوان قائم مقام مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم صابری خطاب به فضلی آمده است: « با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ 22/8/98 بعنوان « قائم مقام مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی» منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی، در جهت ارتقاء و اعتلای نظام آموزشی، پژوهشی و فرهنگ جهادی و انقلابی در سایه تفاهم، صمیمیت و پیشبرد اهداف و سیاست های نظام اسلامی گام های موثری را بردارید.»

حکم انتصاب مشاور و مدیر حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی

سیروس صابری مشاور ریاست دانشگاه و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی همچنین در حکمی دیگر محمدرضا فروتنی را به‌عنوان مشاور و مدیر حوزه ریاست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در حکم صابری خطاب به فروتنی آمده است: « با توجه به تعهد، تجربه و سوابق ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم از تاریخ 22/8/98 بعنوان « مشاور و مدیر حوزه ریاست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی » منصوب می شوید. امید است با رعایت تقوای الهی، در جهت ارتقاء و اعتلای نظام آموزشی، پژوهشی و فرهنگ جهادی و انقلابی در سایه تفاهم، صمیمیت و پیشبرد اهداف و سیاست های نظام اسلامی گام های موثری را بردارید.»

انتهای پیام /

کد خبر: 1061189

وب گردی

وب گردی