۷۰۳ پست مدیریتی در اختیار زنان است

معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: فقط ۷۰۳ پست مدیریتی کشور در اختیار زنان است، در تلاش هستیم این تعداد را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، زهیر صباغ‌پور در نخستین رویداد گفتمان پیشرو علمی (گپ): ایده‌ها و تجربه‌های زنان در علم و فناوری با هدف ساده‌سازی علم برای عموم مردم که بعدازظهر امروز در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۵۵ درصد انسان‌ها در شهر زندگی می‌کنند و این موضوع توان شهرداری به‌عنوان نهادی غیر دولتی را بالا می‌برد. ما توجه ویژه‌ای به زنان در شهرداری تهران داریم و دفتری ویژه آنها راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی در این رویداد که توسط کرسی یونسکو در ترویج علم برگزار شد، ادامه داد: فقط ۱۵ درصد یعنی ۷۰۳ پست مدیریتی در اختیار زنان است که در تلاش هستیم این تعداد را افزایش دهیم.

معاونت بین‌الملل مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم شهری با توازن جنسیتی داشته باشیم. دو شهردار زن داشته‌ایم که تجربیات موفقی داشته‌اند و امیدوارم بیشتر از پتانسیل زنان استفاده شود.

صباغ‌پور بیان کرد: همکاری و تعامل خوبی با مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور داریم و ان‌شاالله در آینده نیز همکاری‌های گسترده‌تری خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061216

وب گردی

وب گردی