رسالت جدید دانشگاه کمک به مردم در زمان بحران است

رئیس دانشگاه آزاد اردبیل رسالت‌های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی را محرومیت‌زدایی و کمک به مردم در زمان های بحرانی عنوان کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اردبیل ، اسحاق رسولی در مراسم اختتامیه پویش دانشگاه مهربانی گفت: مورد مهمی که در بحث جامعه محور بودن دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال آن هستیم محرومیت‌زدایی و کمک به مردم در زمان بحرانی است و در همین راستا یک روستا تحت پوشش این واحد قرار گرفته تا مشکل بیکاری را در آن حل کنیم. قدم بعدی راه اندازی پویش دانشگاه مهربانی به همت مرکز نیکوکاری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) بود تا بتوانیم برای ساخت ۱۶ منزل مسکونی در کنار هم وطنان سیل زده باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: از صمیم قلب اعتقاد داریم که این دانشگاه یک دانشگاه مردمی است و امکانات آن نیز باید در خدمت مردم قرار گیرد. لذا رسالت فعلی ما این است که بیش از گذشته به مردم خدمت کنیم.

وی افزود: مردم از دانشگاه انتظار دارندکه بیش از پیش در حل مشکلات جامعه مشارکت داشته باشد و با امید و آرزو های فراوان فرزندان خود را روانی دانشگاه می کنند و انتظار دارند که فرزندان آنها کارآفرین و کاربلد تربیت شود.

این عضو هیات علمی دانشگاه خاطر نشان کرد: این مورد به صورت جدی توسط دانشگاه آزاد اسلامی مورد توجه قرار گرفته به این دانشگاه متعهد شده است با برنامه‌ها و دوره‌های مختلف، دانشجویان و حتی فارغ التحصیلان سالهای گذشته را تا مرحله اشتغال همراهی کند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061217

وب گردی

وب گردی