سرپرست موقت معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد کرج معرفی شد

در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز، علیرضا محمدی نژاد گنجی به عنوان سرپرست موقت معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد کرج معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، در این جلسه که با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج، هیأت رئیسه، روسای دانشکده ها و مدیران واحد کرج برگزار شد؛ محمدحسن برهانی فر با ذکر سوابق اجرایی دکتر علیرضا محمدی نژاد گنجی، به منظور جلوگیری از وقفه در امور اداری دانشگاه در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع، طی حکمی، سرپرستی موقت این حوزه را به وی واگذار کرد.

برهانی فر با تشریح اهمیت و جایگاه مدیریت منابع مالی و انسانی در دانشگاه بویژه در شرایط موجود اقتصادی کشور، بر رعایت صرفه جویی، برنامه ریزی دقیق در زمینه تخصیص منابع و رعایت اصول اخلاقی در چارچوب مقررات دانشگاه تاکید و ابراز امیدواری کرد: با رعایت دقیق قوانین و مبانی انسانی و اخلاقی این دانشگاه بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف آتی و چشم انداز علمی و فرهنگی خود حرکت کند.

گنجی که پیش از این مسئولیت های اجرایی همچون ریاست دانشگاه آزاد اسلامی مرکز طالقان و ریاست دانشکده روانشناسی واحد کرج را بر عهده داشته است، ضمن تشکر از حسن اعتماد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج گفت: امیدوارم با همدلی و همکاری تمامی مسئولین و همکاران دانشگاه و با بهره گیری از راهنمایی های مدبرانه ریاست واحد در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه و عبور از شرایط سخت اقتصادی اقدامات موثری صورت گیرد.

لازم به ذکر است پیشتر طی حکمی مصطفی مبلغی که سمت معاونت توسعه مدیریت و منابع واحد کرج را عهده دار بود به عنوان رئیس دبیرخانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز منصوب شده بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061241

وب گردی

وب گردی