رویداد"سخنرانی معکوس "

به منظور به فعل رساندن ایده های خلاقانه و حل مسائل و مشکلات ، شهرداری منطقه 13 با همکاری مرکز نوآوری و پارک فناوری شهر تهران نسبت به برگزاری رویداد  "سخنرانی معکوس " اقدام می کند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه رویداد Reverse pitch ، رویدادی متقاضی محور برای به فعل رساندن ایده های خلاقانه عنوان کرد و افزود: با توجه به سیاست های شهرداری تهران و مرکز مطالعات برنامه ریزی شهر تهران در خصوص استفاده از پتانسیل شرکت های دانش بنیان و ایده های نوآورانه ، شهرداری منطقه 13 اقدام به برگزاری رویداد "سخنرانی معکوس " می کند.
وی افزود : رویداد های reverse pitch رویداد های جدیدی در فضای کارآفرینی هستند که در آن ها بر خلاف رویداد های مشابه از سازمان درخواست می شود تا بر اساس نیاز خود موضوعی را برای تیم های استارت آپی ارائه کرده و این تیم های استارت آپی هستند که می بایست بتوانند راه حلی با هدف تولید محصول و خدمات برای آن ارائه کنند .
شهردار منطقه 13 با بیان اینکه در پی هماهنگی های صورت گرفته با مرکز نوآوری شهر تهران ، جلسه ای مشترک فی ما بین منطقه 13 ، مرکز نوآوری و پارک فناوری شهر تهران و شرکت های دانش بنیان برگزار می شود ، ادامه داد : در حال حاضر ، شهرداری این منطقه با احصا چالش ها و طرح مسائل و مشکلات خود در قالب مسئله ، بستر و مقدمات برگزاری این رویداد را فراهم کرده تا مجموعه های کوچک و بزرگ شبیه استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان ، ایده های خلاقانه خود را برای حل این مسائل ارایه کنند .
رحمان زاده تصریح کرد : کار آفرینان در طی این رویداد فرصتی پیدا می کنند تا بتوانند پروژه نوآورانه ای را با توجه به خواسته شهرداری خلق کنند.
وی شاخص جامعه شبکه ای در حوزه سلامت ، مدیریت عرضه حمل و نقل عمومی ، ایجاد بستر اشتغال زایی با توجه به راه اندازی قطب گردشگری شرق تهران، بررسی بستر اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه پسماند، انرژی های پاک ، شهر هوشمند و هوشمند سازی خدمات قابل ارائه به شهروندان ، ترابری هوشمند و اشتراکی بین مناطق برای کاهش هزینه های رفت و روب ، طرح های اقتصادی ایجاد و توسعه مرکز خدمات پهنه شرق تهران ، اقدامات اشتراکی بین مدارس دخترانه و شهرداری به منظور ارائه خدمات ورزشگاهی به بانوان ، طرح های اقتصادی استفاده از فضای مترو با عناوین مفهومی ایستگاه ها از جمله مسائل احصا شده این منطقه برشمرد.
وی گفت: پیش بینی می شود حدود 40 شرکت با حضور در این جلسه ، ایده ها ی خود را ارائه و در مراحل بعدی پس از ایده های برتر در زمینه های مذکور و ارائه پروپزال ، اقدامات آتی صورت می گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061247

وب گردی

وب گردی