بارش برف و کولاک در برخی از جاده ها/ رانندگان زنجیر چرخ ببندند

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را در بیست و نهمین روز از بهمن ماه تشریح کرد و گفت: بارش برف و کولاک دربرخی از محورها ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس گزارش های دریافتی بارش برف در محور قوچان- درگز در استان خراسان رضوی، محور میانه-زنجان در استان آذربایجان شرقی و محور سردشت-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی ادامه دارد.

وی افزود: محور خلخال-اسالم در استان اردبیل درگیر کولاک است.

رحمانی گفت:در اکثرمحورهای استان زنجان، محور مشهد-کلات در استان خراسان رضوی، محورهای بجنورد-آشخانه و بجنورد-اسفراین در استان خراسان شمالی و محور قزوین-رشت گردنه کوهین پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دیدگزارش شده است.

سرهنگ رحمانی با اشاره به برف گیر بودن برخی از جاده ها گفت: رانندگانی که قصد تردد در محور سردشت-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی، محورهای زنجان-دندی،زنجان-طارم،تهم-چورزق در استان زنجان و محورهای سرچم-اردبیل و سراب-اردبیل در استان آذربایجان شرقی را دارند باید از زنجیر چرخ استفاده کنند و به تجهیزات ایمنی مجهز باشند.

وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین به کرج محدوده مهرویلا تا پل فردیس و آزادراه کرج به تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره نیمه سنگین است.

به گفته رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخورداراست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061263

وب گردی

وب گردی