رویداد استارت آپ ویکند «تولید محتوا» در دانشگاه آزاد  بوشهر برگزار می شود

رویداد علمی - پژوهشی استارت آپ ویکند «تولید محتوا» در 5 محور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار می شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از بوشهر، محمدمهدی مزارعی معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه رویداد علمی - پژوهشی استارت آپ ویکند «تولید محتوا» روزهای 7، 8 و 9 اسفندماه سال جاری در این واحد دانشگاهی برگزار می شود، توضیح داد: علاقه مندان جهت حضور در این رویداد می توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی https://evnd.co/AXnRP نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مزارعی با بیان اینکه این برنامه علمی – آموزشی در 5 محور برگزار خواهد شد، تشریح کرد: کودک و نوجوان، آموزش، سلامت، شهر هوشمند و گردشگری از محورهای این رویداد هستند.

وی ادامه داد: طراحی بازی های رایانه ای، طراحی نرم افزارهای تلفن همراه، سرگرمی و انیمیشن از قالب های این رویداد علمی خواهد بود.

معاون علمی واحد بوشهر با بیان اینکه رویداد تولید محتوا این واحد دانشگاهی با همکاری مرکز آموزش و پژوهش های توسعه و آینده نگری استان بوشهر اجرا خواهد شد، یادآور شد: «گروه صنعتی پارس، کالج کسب و کار کودک و نوجوان، موسسه دانش بنیان برکت، سازمان فناوری اطلاعات ایران، پارک علم و فناوری خلیج فارس و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از دستگاه‌های اجرایی همکار این رویداد هستند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061264

وب گردی

وب گردی