طرح پایش زبان مشترک بین دانشگاه، صنعت و جامعه است

دبیر طرح پایش در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گفت: طرح پایش زبان مشترک بین دانشگاه، صنعت و جامعه است و در این راستا دبیر خانه های طرح در استان ها تشکیل شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از خرم آباد، مهدی رفتاری دبیر طرح پایش در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان این طرح را یکی از اهداف مهم دانشگاه عنوان کرد و گفت: با توجه به بند 7 سند اسلامی شدن دانشگاه ها، راهبرد دانشگاه در نظام پژوهش حل مشکلات کشور است.

رفتاری در ادامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون به عنوان یک دانشگاه آموزشی مطرح بود که قصد بر آن است تا به یک دانشگاه پژوهش محور تغییر ماهوی بدهد و بر این اساس زیر ساخت هایی نیز برای آن تعریف شده است.

وی افزود: بر اساس نظام موضوعات در طرح پایش، دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال مدیریت پژوهش در کشور و حل مشکلات است.

دبیر طرح پایش استان لرستان تاکید کرد: طرح پایش زبان مشترک بین دانشگاه، صنعت و جامعه است و در این راستا دبیر خانه های طرح در استان ها تشکیل شده است.

در آغاز این جلسه حجت الاسلام مهدی مرادیان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و اهمیت حضور گسترده مردم در آن گفت: همه ما دانشگاهیان به عنوان قشر مرجع در جامعه از باب تکلیف باید در خصوص اصل مشارکت حداکثری مردم تلاش کنیم.

مرادیان پایبندی به اسلام و انقلاب، جهادی بودن، استکبار ستیزی، شجاعت، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری، صداقت، بصیرت و هوشمندی و همت جهادی و سابقه مدیریتی روشن را از جمله مواردی دانست که در انتخاب فرد اصلح بایستی مورد توجه قرار گیرد.

این نشست با حضور سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان، هیأت رئیسه واحد خرم آباد و مدیران گروه های آموزشی برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061267

وب گردی

وب گردی