همایش سبک رضایتمندی خانواده در دانشگاه آزاد کرج برگزار شد

همایش زندگی به سبک یاس نبوی با موضوع سبک رضایتمندی در خانواده در سالن اجتماعات شهید مفتح دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرج، در این همایش که تحت عنوان زندگی به سبک یاس نبوی و به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد کرج و با همکاری موسسه فرهنگی شایسته و حوزه علمیه حضرت خدیجه کبری(س) برگزار شد، موضوع سبک رضایتمندی در خانواده از دو منظر علمی و دینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین محمدحصاری در این همایش ضمن بیان سبک زندگی اسلامی و رضایتمندی در خانواده به بیان الگوهای رفتاری درست در زندگی فردی و اجتماعی یک مسلمان از منظر دینی و اسلامی پرداخت و تاکید کرد: چنانچه این الگوهای رفتاری پیش روی انسان قرار بگیرد، رفتار فرد را تصحیح کرده و به درستی شکل می دهند و به عواملی برای نزدیک شدن انسان ها به اهداف تعیین شده در زندگی فردی و جمعی بدل می شوند.

در این همایش همچنین محمدرضا بلیاد عضو هیأت علمی دانشگاه، به بیان راهکارهای رفتاری صحیح در خانواده و میان زوجین از جمله شیوه های جذب همسر با نگاه محبت آمیز همراه با تبسم، تکریم و احترام متقابل، حفظ حرمت های انسانی و شخصی، صبر و بردباری در هنگام بروز مشکلات، انجام وظایف متقابل و ... پرداخت و عوامل متعدد دیگری را از منظر علم روانشناسی و روانشناسی اسلامی مطرح کرد.

از دیگر برنامه های این مراسم می توان به قرعه کشی حاضرین با القاب حضرت زهرا (س)، برگزاری مسابقه حضوری و مولودی خوانی اشاره کرد که با استقبال چشمگیری همراه بود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061275

وب گردی

وب گردی