7  انتصاب جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد

در نشست شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، مراسم تودیع و معارفه معاونان فرهنگی، دانشجویی و پژوهش و فناوری، روسای دانشکده‌های علوم انسانی، فنی و مهندسی و علوم پایه، علوم پزشکی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان و رئیس اداره امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شهرکرد، مراسم تکریم موسی مولوی و معارفه محمد قاسمی به عنوان سرپرست جدید معاونت فرهنگی، دانشجویی و تکریم حسین سازگار و معارفه بهاره بنی طالبی به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهشی در محل سالن جلسات دفتر ریاست و با حضور هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، روسای دانشگاه های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، روسای دانشکده های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و مدیران اجرایی برگزار شد.

همچنین مراسم تودیع محمدحکیم آذر رئیس سابق دانشکده علوم انسانی و معارفه کامران قدوسی به عنوان رئیس جدید دانشکده علوم انسانی و تودیع شهرام تقی پور رئیس سابق دانشکده های فنی و مهندسی و علوم پایه و معارفه پژمان فاضلی به عنوان رئیس جدید دانشکده‌های فنی و مهندسی و علوم پایه و تکریم سیمین طهماسبی رئیس سابق دانشکده علوم پزشکی و معارفه شهرام مشهدی زاده رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

در نشست شورای استانی از خدمات صادق صادقی به عنوان رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان قدردانی و مهرداد یادگاری به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فارسان معرفی شد.

در پایان از خدمات جواد مرادی به عنوان سرپرست امور ورزشی قدردانی و علی همتیان به عنوان رئیس جدید اداره امور ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد معرفی شد.

ابراهیم رحیمی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و واحد شهرکرد در نشست شورای استان با اهدای لوح سپاس از زحمات مسئولین قبلی تشکر و قدردانی کرد و از افرادی که به عنوان مسئولین جدید منصوب شدند؛ ضمن تبریک و آرزوی موفقیت خواست، با جدیت و با اولویت بندی و برنامه ‌ریزی منضبط به پیگیری امور با هدف خدمات رسانی و رعایت الگوی مصرف به وظایف خود عمل کنند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061282

وب گردی

وب گردی