آخرین آمارخودکشی‌ها در پل طبیعت/خودکشی  موفق در3 ماه پیش نداشتیم

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت، گفت: حدود ۳ ماه است که در محدوده پل طبیعت هیچ گونه اقدام به خودکشی موفق نداشته‌ایم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی آقا کارخانه، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آخرین آمار از خودکشی‌های انجام شده در پل طبیعت و همچنین اقدامات پلیس در راستای جلوگیری از این کار گفت: با توجه به رایزنی که با مسئولان سازمان نوسازی اراضی عباس آباد انجام شده و همچنین پیگیری‌های مرجع قضائی، خوشبختانه اقدامات فیزیکی برای امن تر کردن پل طبیعت در حال احداث است.

وی افزود: این اقدامات باعث شده که حدود ۳ ماه ما در این محدوده (پل طبیعت) هیچ گونه خودکشی نداشته باشیم.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: اینکه می گویم هیچ گونه خودکشی نداشته ایم، منظورم اقدام منجر به عملی شدن خودکشی است وگرنه که در این سه ماه چند باری اقدام به خودکشی داشته ایم ولی خوشبختانه موفق نبوده است.

وی تأکید کرد: حفاظ‌های اطراف پل طبیعت در حال احداث هستند و پلیس هر اقدامی در راستای امن تر کردن این فضای گردشگری لازم باشد را انجام می‌دهد.

سرهنگ کارخانه گفت: با توجه به اینکه اقدامات در راستای پاکسازی شوش، مولوی و هرندی بدون وقفه در حال انجام است، برخی از معتادان متجاهر به بزرگراه‌های بالای شهر پناه آورده و در لابه لای شمشادها پنهان شده اند اما ما هم در راستای تدابیر رئیس پلیس پایتخت اقدام به پاکسازی در این مکان‌ها را داریم تا پاکسازی شوش، مولوی و هرندی به صورت قابل مشاهده‌ای برای مردم باشد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1061289

وب گردی

وب گردی