واکنش مدافع کروات به شایعات

مدافع کروات تیم فوتبال استقلال به شایعه بازی نکردن مقابل الاهلی عربستان به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز باشگاه استقلال روز گذشته و در آستانه بازی با الاهلی عربستان در دومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اعلام کرد که هروویه میلیچ مدافع کروات آبی‌پوشان به دلیل سرماخوردگی از لیست 18 نفره خط خورده است.

به دنبال این مسئله، شایعاتی مطرح شد که چون میلیچ مطالباتش را دریافت نکرده، حاضر به بازی کردن مقابل الاهلی عربستان نشده است. میلیچ در استوری اینستاگرام خود با تکذیب این موارد توضیحاتی پیرامون این حواشی داد.

میلیچ نوشت: هواداران عزیز استقلال با احترام می خواستم نسبت به شایعاتی واکنش نشان دهم که در روزهای اخیر مطرح شده است. تمام شایعات مطرح شده در روزهای اخیر را تکذیب می کنم. در روزهای اخیر به علت سرماخوردگی حال مساعدی نداشتم و روز قبل هم قبل از بازی در هتل به مربیان اطلاع دادم که نمی توانم بازی کنم. هیچ کدام از شایعات صحت ندارند. در مورد مسائل مالی هم باید تاکید کنم که باشهگاه قول داده روزچهارشنبه مطالبات من را پرداخت کند. پول سفر شش ماه قبل من به دوبی تازه قرار است فردا به من پرداخت شود! فردی ناشناس در باشگاه می کوشد تا علیه من حاشیه هایی را بسازد. من به تیم، هم بازی ها ، مربیان و ارتش آبی طرفداران استقلال احترام می گذارم.

من از 18 ژانویه( 28 دی ماه) حقوقی دریافت نکرده بودم اما اوضاع باشگاه را درک می کنم. در مورد فالو کردن پیج باشگاه الاهلی هم به اطلاع هواداران می رسانم که مارکو ماریان هم بازی سابق من به تازگی به این تیم پیوسته است و دلیل دیگری برای اقدام من وجود ندارد. استقلال برای من از فوتبال مهم تر است.

کد خبر: 1061348

وب گردی

وب گردی