مقبولیت کشور وابسته به حمایت‌ و پشتیبانی ملت است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بو علی همدان گفت: ملت درک می‌کند که برای حل مشکلات باید رأی بدهد.

علیرضا فتوحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به اهمیت پشتیبانی مردم از هر حکومتی در جهان گفت: مشارکت ملت از نگاه بین المللی و اسلامی لازم است. صدر اسلام نیز وقتی مردم از امام علی (ع) حمایت نکردند مشکلات به وجود آمد.

وی در ادامه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره لزوم حضور مردم در انتخابات و ایجاد امنیت برای جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مقبولیت کشور وابسته به حمایت‌ها و پشتیبانی ملت است.

فتوحی درباره برخی که به دنبال فرافکنی برای انتخاب هستند، اظهارکرد: برخی وقتی شرایط دل‌خواهشان فراهم می‌شود و توسط شورای نگهبان به مرحله انتخابات می‌رسند هیچ واکنش منفی از خود نشان نمی‌دهند اما زمانی که آن‌ها تایید صلاحیت نمی‌شوند شروع به ساختن جو رسانه‌ای می‌کنند تا کار خود را پیش ببرند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بو علی همدان در ادامه تصریح کرد: چنین اشخاصی باید تن به نتیجه انتخابات بدهند زیرا خود آن‌ها نیز با همین روند روزی نماینده مجلس شده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم در انتخاتبات مجلس حضور خواهند داشت، اظهار کرد: ملت درک می‌کند که برای حل مشکلات باید رأی دهد و با کار خود نماینده‌ای راهی مجلس کند. آن‌ها به خوبی می‌دانند با شرکت نکردن در انتخابات هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061349

وب گردی

وب گردی