ضعف در بازاریابی و رقابت‌پذیری اصلی‌ترین چالش برنامه علمی «مبل و منبت» است

در جلسه نظارت و ارزیابی نظام موضوعات برنامه های علمی دانشگاه آزاد با محوریت «مبل و منبت» مطرح شد که ناکارآمدی نظام مالی و نقدینگی از جمله مهم‌ترین عوامل برنامه علمی مبل و منبت است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، چهل و دومین جلسه نظارت و ارزیابی نظام موضوعات برنامه‌های علمی عصر امروز با محوریت «مبل و منبت» باحضور اعضای اصلی کمیته دبیرخانه پایش آزاد دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

اعضای اصلی کمیته دبیرخانه پایش آزاد در چهل و دومین جلسه درخصوص چالش‌های اساسی برنامه علمی «مبل و منبت» ملایر به بحث و گفتگو پرداختند. ضعف در صادرات،بازاریابی و رقابت‌پذیری، ضعف دانش فنی و فناوری‌های تولید، ناکارآمدی نظام تامین مالی و عامل نقدینگی ازجمله اصلی‌ترین چالش‌های برنامه علمی «مبل و منبت» است.

در این جلسه اهداف عینی، اهداف غایی، چالش‌ها و راهبردهای برنامه علمی «مبل و منبت» مورد بازبینی و بهبود اعضای اصلی کمیته دبیرخانه پایش آزاد قرار گرفت.

گفتنی است صنعت «مبل و منبت» شهر ملایر شهرتی جهانی داشته و وجود ظرفیت‌های انسانی و فیزیکی در این منطقه موجب سرآمدی ملایر در حوزه مبل و منبت شده است. دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر به‌عنوان مجری برنامه علمی «مبل و منبت» ذیل طرح پایش آزاد در کشور معرفی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061363

وب گردی

وب گردی