وظیفه هدایت جامعه بر عهده دانشگاه است

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان استان اصفهان در اردوی آموزشی تشکیلاتی حیات طیبه برادران کیفیت برگزاری این دوره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: تعامل با دانشجو و تقویت بنیه فکری و سیاسی دانشجویان در حوزه های مختلف از اهداف برگزاری این دوره و دوره‌های مشابه است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از نجف آباد، فرهاد مصری‌نژاد افزود: علاقه مندی دانشجویان به شناختن و تعیین مسیر روشن از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

وی گفت: ایجاد شور و نشاط در مجموعه دانشگاه، حضور جدی در اتفاقات و حوادث مختلف مانند تهیه بیانیه در چارچوب مقررات، برگزاری جلسات مناظره و هم اندیشی، کرسی‌های آزاد اندیشی و تریبون آزاد از جمله توقعاتی است که از تشکل ها و فعالان دانشجویی در حوزه های مختلف انتظار می‌رود.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های دانشگاهیان استان اصفهان افزود: دشمن تمامی تلاش خود را به کار می‌گیرد تا در محیط دانشگاه ایجاد یاس و ناامیدی کند و همانگونه که در بیانیه گام دوم انقلاب آمده است کلید واژه ورود به گام دوم انقلاب اسلامی، امید به آینده است.

وی ادامه داد: اولین گام در ایجاد امید، ایجاد شور و نشاط در مجموعه دانشگاه و در بین جوانان است.

مصری نژاد خاطر نشان کرد: شکل گیری امید و یاس در دانشگاه، در جامعه تاثیرگذار خواهد بود و در این مسیر دانشگاهیان وظیفه سنگینی برعهده دارند چرا که وظیفه هدایت جامعه بر عهده دانشگاه است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061372

وب گردی

وب گردی