تنوع رشته‌ها در دانشگاه آزاد اصفهان پاسخ‌گوی نیاز صنعت و جامعه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان تاکید کرد: تنوع رشته ها در این واحد دانشگاهی باعث شده تا این دانشگاه بتواند پاسخ گوی نیاز جامعه و صنعت در امر آموزش و اشتغال باشد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از اصفهان، نشست مشترک بررسی پیشرفت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان در عرصه پذیرش دانشجویان بین المللی با حضور دکتر پیام نجفی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان، اعضای هیات رئیسه و نمایندگان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در امور دانشجویان بین المللی برگزار شد.

نجفی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) در طول سه دهه فعالیت خود توانسته جایگاه برجسته ای را در عرصه های ملی و بین المللی کسب کند، گفت: در حال حاضر این دانشگاه انتخاب اول بسیاری از داوطلبان است.تحصیل 19000دانشجو در دانشکده های متعدد و فراهم ساختن به روزترین تجهیزات و امکانات پژوهشی،کارگاهی و آزمایشگاهی باعث شده تا دانشجویان این دانشگاه در کنار فراگیری علم زمینه کافی برای تبدیل ایده به محصول داشته باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان و واحد اصفهان با اشاره به رشته های متنوع این واحد دانشگاهی خاطر نشان کرد: تنوع رشته ها در حیطه های مختلف همچون علوم پزشکی، علوم پایه، علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی باعث شده تا این دانشگاه بتواند پاسخ گوی نیاز جامعه و صنعت در امر آموزش و اشتغال باشد و دانشجو با ورود به دانشگاه علاوه بر علم آموزی خود را آماده ورود به بازار کار سازد، چون هدف دانشگاه صرفا آموزش نیست بلکه تربیت نسل کارآفرین جامعه نیز هست.

نجفی اظهار داشت: همایش آسایهل و میزبانی از 25 کشور دنیا، همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شرق آفریقا، اعطای نشان مدیریت کیفیت به این واحد دانشگاهی در فرانسه و تفاهم‌نامه‌های متعدد با کشور‌های انگلستان، سوئیس، فرانسه، مالزی، ترکیه، سنگاپور و جمهوری چک باعث شده تا نگاه ویژه‌ای در جامعه بین الملل به این واحد دانشگاهی بشود و دانشجویان بسیاری این دانشگاه را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند.

وی افزود: این دانشگاه از نظر امکانات و تامین خدمات مورد نیاز دانشجویان بین المللی در جامعه علمی و دانشگاهی کشور عراق به عنوان انتخاب اول دانشجویان عراقی شناخته می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1061393

وب گردی

وب گردی