امنیت بزرگترین دستاورد انتخابات است

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: دشمنان می‌بینند تمامی فشارهای اقتصادی اثری در جدایی بین مردم و نظام نداشته است.

صالح ربیعی، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با تشبیه نظام ایران به خانواده‌ای بزرگ گفت: تمامی افراد خانواده وقتی از پدر حمایت کنند کسی از بیرون جرئت نمی‌کند به این شخصیت بی‌حرمتی کند. اما کافی است یکی از اعضای خانواده نسبت به پدر خود جسارتی کندآن زمان کینه عده‌ای بروز و ظهور پیدا خواهدکرد.

وی در ادامه تصریح کرد: مردم وقتی از حکومت حمایت کنند دشمنان خارجی جرئت نمی‌کنند نسبت به ایران بی‌حرمتی کنند. مردم پشتوانه حکومت هستند در زمان مشکلات کنار آن می‌ایستند و حمایت خود را نشان می‌دهند یعنی ملت تحت هر شرایطی با کشور پیش می‌روند. دشمن با چنین حکومتی در نمی افتد، یا از ترس مردم کاری نمی‌کند.

ربیعی درادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امنیت بزرگترین دستاورد انتخابات است زیرا دشمنان متوجه می شوند مردم و حکومت یکی هستند ، درواقع ملت پشتیبان کشور خواهند بود. دشمنان همچنین می‌بینند تمامی فشارهای اقتصادی اثری در جدایی بین مردم و نظام نداشته است.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان درباره اطلاع یافتن از برنامه‌های کاندیداهای انتخاباتی گفت: افراد را قبل از ورود به عرصه انتخابات باید با تحقیق شناخت همچنین کارنامه طرف باید به دست آورده شود اینکه قبلا چه کارهای انجام داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کاندیداها حتی باید در دوران انتخابات رصد شوند و رفتار آن‌ها سنجیده شود یا باید دیده شود که چنین فردی به خاطر رأی حرف خود را عوض می‌کند.

به گفته دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان؛ باید دید وعده‌های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس تا چه اندازه عملی است.

وی با اشاره به تجربه اعتماد کردن مردم به لیست امید در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: لیست‌های متفاوتی در زمان انتخابات ارائه شده که برخی از افراد آن‌ها با هم مشترک هستند البته عده‌ای هم در این بین سهم‌خواهی کردند.

ربیعی در ادامه خاطر نشان کرد: لیست واحد اما امیدها را برای داشتن ایرانی بهتر زنده کرده است نشان می‌دهد هنوز افرادی وجود دارند تا برای سربلندی کشور از خود بگذرند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اجماع نیروهای انقلابی نشان می‌دهد خون حاج قاسم ثمر داده است و در نتیجه اعتماد مردم نیز به این قشر جلب خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061435

وب گردی

وب گردی