اتاقک تست پایداری دارو  تولید شد/صادرات به کشورهای افغانستان، ارمنستان، عراق

مدیر بازاریابی و توسعه بازار یک شرکت دانش‌بنیان از طراحی و ساخت دستگاه‌های اتاقک تست پایداری دارو، آون، دستگاه انکوباتور و هودهای شیمایی توسط این شرکت خبر داد و گفت: هم اکنون این تجهیزات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربردی شده است.

سیدجمال حسینی مدیر بازاریابی و توسعه بازار یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علم و فناوری ایسکانیوز، با بیان اینکه این شرکت از سال 62 در زمینه تجهیزات آزمایشگاهی فعالیت خود را شروع کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از شرکت‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی مصرف کننده دستگاه‌های تولید این شرکت هستند به طوری هم‌اکنون این تجهیزات در وزارتخانه‌های نفت، بهداشت، علوم و مراکز دانشگاهی و بیمارستان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی از طراحی و ساخت دستگاه‌های آون، دستگاه انکوباتور و هودهای شیمیایی توسط این شرکت دانش‌بنیان خبر داد و افزود: هم اکنون این تجهیزات در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کاربردی شده است. همچنین فلیم‌فتومتر دیجیتال یکی دیگر از دستگاه‌های تولیدی این شرکت است که برای تشخیص میزان عناصر یک ماده معدنی و یا یک ماده مورد نظر استفاده می‌شود و برای تشخیص سدیم، پتاسیم، لیتیوم و عناصر یک ماده نیز کاربرد دارد.

مدیر بازاریابی و توسعه بازار یک شرکت دانش‌بنیان تأکید کرد: دستگاه فلیم‌فتومتر دیجیتال در آزمایشگاه‌های تحقیقاتی، دانشگاه‌ها، کارخانجات سیمان، شیشه و سرامیک و صنایع غذایی و دارویی کاربرد دارد.

حسینی گفت: در زمینه بیمارستان‌ها و صنایع دارویی اتاقک تست پایداری دارو را تولید کردیم که این اتاقک برای تست شرایط محیطی دارویی استفاده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری دستگاه تست شرایط محیطی را طراحی و تولید کردیم، اظهار کرد: این دستگاه قابلیت کنترل دما، رطوبت و زمان با سیستم کنترل دقیق و هوشمند با استفاده از جدیدترین و ریزپردازنده‌ها با قابلیت اتصال به کامپیوتر و کنترل از سیستم کامپیوتر مدیر آزمایشگاه و ثبت تمام تغییرات به صورت شبانه روزی و چاپ توسط پرینتر دستگاه را دارد.

وی ادامه داد: همچنین این دستگاه از دمای منفی 40 درجه تا دمای 120 درجه را پوشش می‌دهد. این دستگاه برای انجام تست‌های شرایط محیطی در کارخانجات تولیدکننده قطعات خودرو، قطعات الکترونیک، پلاستیکی و مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه تست شرایط محیط5 تا 6 برابر دستگاه مشابه خارجی است اما ما با یک پنجم قیمت خارجی این دستگاه را با دانش فنی داخلی تولید کردیم.

مدیر بازاریابی و توسعه بازار یک شرکت دانش‌بنیان با اشاره به اینکه صادرات به صورت سیستماتیک نداریم، گفت: از کشورهای افغانستان، ارمنستان، عراق حتی از وان ترکیه تقاضای دستگاه را داریم به همین منظور به دنبال توسعه صادرات محصولات تولیدی هستیم. همچنین در نظر داریم که براساس نیاز مشتریان محصولات با کیفیت بهتر را تولید کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: اگر شرایط بحران‌های نقدینگی را پشت سر بگذاریم به طور یقین می‌توان چشم‌انداز مثبتی را برای آینده رقم زد ولی برای رسیدن به اهداف مطلوب فاصله زیاد است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061449

وب گردی

وب گردی