دستور وزیر ارتباطات برای پیگیری فوری مزاحمت‌های انتخاباتی

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با صدور دستور به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خواست تا هر چه سریع‌تر نسبت به پیگیری شکایات مردم نسبت به دریافت پیامک‌های مزاحم انتخاباتی و عضویت ناخواسته در گروه‌ها و کانال‌ها توسط ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، متن کامل نامه دستور محمدجواد آذری جهرمی خطاب به رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات به این شرح است:

جناب آقای مهندس فلاح،

معاون محترم وزیر و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی

ارسال پیامک‌های انبوه و عضو کردن ناخواسته مردم در گروه‌ها و کانال‌های پیام‌رسان‌ها موجب رنجش و آزار برخی از مردم شده است. مسائلی همچون عدم رعایت مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، قوانین انتخاباتی، اجرای دستورالعمل‌های شورای محترم نگهبان و ستاد انتخابات کشور و رعایت حریم خصوصی و نیز موضوع نحوه دریافت شماره تلفن‌های مردم باید مورد بررسی قرار گیرد. از شما می‌خواهم سریعاً نسبت به پیگیری شکایات مردم، برخورد با متخلفین این حوزه مطابق مقررات و اعلام آن‌ها به دستگاه‌های قضایی و دیگر نهادهای نظارتی اقدام و گزارش آن به‌طور مستمر برای اینجانب ارسال شود. تمامی هدف باید برگزاری انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی در آرامش کامل و ایجاد فضای عادلانه و کمک به شورای محترم نگهبان و دیگر مسئولین برگزارکننده انتخابات با تمامی قوا باشد.

گفتنی است وزیر ارتباطات صبح امروز نیز با انتشار توییتی در حساب کاربری خود در توییتر از مردم خواست در صورت دریافت پیامک‌های مزاحم انتخاباتی و عضویت ناخواسته در گروه‌ها و کانال‌ها توسط ستاد انتخاباتی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی شکایت خود را در ۱۹۵ ثبت کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1061457

وب گردی

وب گردی